Demonican Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 men vil ikke prisen på kortene synke nå som den nye serien er her? en kompis av meg kjøpte et 4870x2 kort for litt siden, og har nå hatt det i en uke, kan ikke han da true med angrerett og få et prisavslag? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hvorfor true? han har jo 2 ukers angrerett uansett. Noe han burde. Hmm, noe merkelig som jeg ser her, siden 5xxx serien har nå kommet, så ser jeg at 4870x2 har forsvunnet fra de felste nettbutikkene? noen grunn til det? De har vært vansklig og få tak i en god stund nå, er ikke mange av de igjen akkuratt. Og det kommer et 5870X2 etterhvert. Som blir totalt kongen på haugen når det kommer. Endret 23. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 ....... Og det kommer et 5870X2 etterhvert.Som blir totalt kongen på haugen når det kommer. Jepp! X2 blir rått Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du er den snille tvillingen min tror jeg:P Jeg er såklart den onde:D Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 men vil ikke prisen på kortene synke nå som den nye serien er her? en kompis av meg kjøpte et 4870x2 kort for litt siden, og har nå hatt det i en uke, kan ikke han da true med angrerett og få et prisavslag? Prisen på 4870x2 vs 5870 er noenlunde det samme, det samme gjelder ytelsen. Så han ender vel opp med samme ytelse selv om han bruker angrerett. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Men du får iallefall ikke dx11. Tipper 5870 gir noen hakk bedre ytelse. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 ThePainx: Er ikke mange driveroppdateringer som skal til før X2 er under, og den slår 4870X2 i noe også. Husk 5870 har ikke fått de optimaliseringene som X2et har fått til nå. Så du kan vri det som du vil, 5870 er kortet han bør gå for. Eller vente til 5870X2........ Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jau tipper det er kommet nye generasjoner skjermkort før DX11 titler er å oppdrive, samt at en sparer seg med angrerett styret. Men bevares kjør på viss en bare må ha det... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Kommer ikke ny gen. med kort før dx.11-spill nei:) Er litt flere Dx.11 titler enn du tror ser jeg, Dirt2 er dx.11 . Flere som er ute kommer til og få en fet oppdatering med dx.11. Første er Dirt 2 i Desember. DX11 Supporting the Games are as follows: •"Splinter Cell: conviction" (Splinter Cell: Conviction) •"Dust 2" (Dirt 2) •"Need for Speed 13: variable" (Need for Speed: Shift) •"Crysis" new (Crysis Next) •"BioShock 2" (Bioshock 2) •"Mafia 2" (Mafia II) •"Half-Life 2 Part III" (Half-Life 2 Ep3) •"Dragon's Century: The origin of" (Dragon Age Origins) •"Mass Effect 2" (Mass Effect 2) •"Two Worlds 2" (Two World's 2) •"StarCraft 2: Wings of Freedom" (StarCraft II: Wings of Liberty •DiRT 2 : Direct X 11 support Confirmed •S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat : Direct X 11 support Confirmed •Aliens vs Predator : Direct X 11 support Confirmed •Batteforge : Direct X 11 support Confirmed •CRYSIS 2 : Not Confirmed, but the CryENGINE 3 supports DirectX 11 Stalker: Clear Sky får en dx11-oppdatering. Og flere av disse er rundt hjørnet. Endret 23. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Joda DX11 kommer, og er mere fremtidsretta. Så for all del kjør angrerett... men som sagt ytelsesforskjellen er ikke veldig stor. Mulig du bare ender opp med en mindre strømregning Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg har ikke behov for og bruke angrerett og lista på Wiki er "litt" liten. Uansett, det var et tips:P Om han vil følge det er opp til han. Er noe med at han har litt flere valg med 5870 enn X2 også. Og jeg vet veldig godt ytelsen på begge delene;) Endret 23. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Første er Dirt 2 i Desember. DX11 Supporting the Games are as follows: •"Dust 2" (Dirt 2) •DiRT 2 : Direct X 11 support Confirmed Hva er forskjellen? er et samme spill eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 ja :!: Dust 2, må bare prøves. Man spiller en dust på eventyr:D Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 HD 5870... Alle nettbutikker "har" det men ikke på lager!! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 HD 5870... Alle nettbutikker "har" det men ikke på lager!! Ble lansert i går da.. Kan ikke forvente at de har fått det på lager enda... vi lever tross alt i Norge! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 HD 5870... Alle nettbutikker "har" det men ikke på lager!! Ble lansert i går da.. Kan ikke forvente at de har fått det på lager enda... vi lever tross alt i Norge! Jeg vet det. Det er slik det er -men det jeg frykter er at det skal ta laaaaang til å før kortene er på lager, noe som jo har hendt med kort fra ATI. Jeg bare har litt abstinenser! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 To innlegg er slettet på grunn av spam. Evt. reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvor kan jeg få tak i en tidligere utgitt driver? Tror nemlig jeg har noen vesentlige problemer med den nye driveren. Faktisk KUN Aion som ikke får heele greia til å låse seg. ALT annet. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvis du går inn på amd sine sider og leter etter drivere på vanlig måte vil du finne en link til 'previous drivers' nederst på nedlastingsida. Dette er det jeg fant for min maskin.. http://support.amd.com/us/gpudownload/wind...iw_vista32.aspx Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Takker så meget. Jeg kan bruke 9.9 catalyst og en gammel driver, ikke sant? Endret 29. september 2009 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå