Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg skal over på singel uansett. Et impuls kjøp gjorde at jeg har nå et nForce kort, så noe CF blir det ikke. Og ATi leverer for tiden mest for pengene. Jeg tror ikke jeg trenger så mye mer enn det min maskin leverer i dag. Vil bare ha det i en litt mindre strøm krevense, varme og støy produserende versjon :)

Mulig jeg kanskje venter på 5xxx også da.. Blir spennede og se hva det blir av den serien! :D

EDIT: Takk for raskt svar forresten! ;D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Rundt 3k ca....litt under..litt over:)

Men har det den ytelsen så er jo det verdt det, vi snakker om singel kort som tar både X2 og 295 så.

Pluss har man litt is i nerde-årdene sine så går prisen ned etterhvert:)

Spørs om jeg har tid til å ha is .. :p Har lyst å kvitte meg med maskinen min mens jeg enda har penger...

Lenke til kommentar

Hahah! Joda, HW står i profil! Mangler noen disker, men ellers rett! ;) Satser på 3-4k for den, har ellers HW til en ny maskin, mangler bare et skjermkort (satser på at E5300 klarer seg sånn ok en stund til..)

HD3450 som jeg har nå (to faktisk, ikke at det hjelper) forventer jeg ikke at klarer seg så veldig bra når mine to 8800GT sliter med NFS:Shift! ;D

Lenke til kommentar

Nei, det er det som er litt kjedelig. Når jeg tok alt på High, så fikk jeg sirup stunder med gjevne mellomrom. Tar høyeste oppløsning og AA på fult (mener jeg), men skygge, texture o.l. er på medium.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Gratis med videre nedgangen forresten!!! Utrolig raskt også! How do you do it? :O

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Joda, jeg trodde det og. Forventer egentlig at det kommer patch/ny driver snart som gjør ytelsen litt høyere snart (håper på det) Uansett så blir det nok et 4890 eller 5xxx på meg snart! :)

Du er jo ganske høy, så 106kg er jo faktisk ikke så mye. Jeg er selv 1.90 og 100kg, håpte egentlig på 115kg til jul. Men ser ikke ut til at jeg klarer det. Målet er 105-110kg til neste sommer. Går litt motsatt rettning ser jeg! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...