Gavekort Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er da ingen sammenheng mellom oppløsning og AA? Det er i feil tråd hvertfall. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gavekort: Stock-kjøleren er god den, men selv om jeg har laget en bios som klokker ned GPU og setter vifta ned til 19% syntes jeg det bråker for mye til finlytting av musikk. Så ser det jo MYE kulere ut med store kjøleribber amir90: Sett på så mye AA du kan helt til du syntes det lagger. Med AA og AF er det en regel: Jo mer, jo bedre Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Joda, fancy med store kjølere. Men jeg synes stock-kjøleren er vel så kul. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er da ingen sammenheng mellom oppløsning og AA? Det er i feil tråd hvertfall. Jeg spør i forbindelse med mitt skjermkort 4870x2 Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dagen etter jeg bestillte et Radeon 4890 Toxic, ble det plutselig borte fra både komplett.no og mpx.no (se det her). Ser ut til at jeg fikk tak i et, da bekreftet dato er 06/08 Men hva har egentlig skjedd? Skal ikke 4890 toxic produseres mer? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Skulle ikke forundre meg om de ble tatt av markedet på grunn av overoppheting, 4890 er varmt nok som det er på standardspenninger. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så skal det nevnes at toxic-versjonen fikk en bedre kjøler også da. Ingen av de jeg kjenner med dette kortet klager på varme, verken på load eller idle. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har egentlig ikke peiling, har aldri hatt kortet selv. Men jeg er temmelig sikker på at de blir steike varme og mitt får artifacts under ExtremeBurn-mode, det er xXx-versjonen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det vel ikke varme kortet sliter med, det er heller støy.. Mine to 8800GT er også ganske støyete ved full hastighet, men pga litt merkelig viftestyring går de rolig selv ved 80-90 grader.. :S Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Idelstøyen er fin, under load bryr jeg meg ikke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nei, når vifta står på fult har jeg enten musikk eller skyting/kræsjing på ørene, hører det ikke da! ;D Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det vel ikke varme kortet sliter med, det er heller støy.. Mine to 8800GT er også ganske støyete ved full hastighet, men pga litt merkelig viftestyring går de rolig selv ved 80-90 grader.. :S Tvert imot, 4890 toxic sliter ikke med støy. Du hører det ikke om du har kabinettvifter gående. Er en helt annen kjøler enn i det vanlige 4890-kortet som dog støyer en del. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Toxic nei!! Jeg snakker om standard 4890 Alle de som ikke bruker standard vifta vil jo uansett være bedre.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Lager jo ingen lyd uansett under idle. De eneste gangene det støyer er når du spiller eller rendrer crap. Da bryr du deg ikke om støy i 95% av situasjonene. Endret 6. august 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Toxic er et av de kjøligste kortene selv om det er høyt klokket fra fabrikk og høyere stock volt. Tror bare de sliter med og levere nok egentlig, er en veldig "popp" serie. Biskop: Sant det, stock kjølern er et lyd-monster:P Endret 6. august 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Lager jo ingen lyd uansett under idle. De eneste gangene det støyer er når du spiller eller rendrer crap. Da bryr du deg ikke om støy i 95% av situasjonene. det stemmer jo bare ikke. jeg orker ikke å spille på xboxen min mere enn ca en time.. da er jeg møkk lei viftestøyen. det er ALTID digg med en pc som ikke støyer når du spiller på den. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen som vet hvordan Toxic gjør det mot dette? Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen som vet hvordan Toxic gjør det mot dette? Tror nok ikke du skal stole blindt på disse bildene, når du går inn på nettbutikk linkene, så er det en helt standard kjøler...... Mye som ikke stemmer helt dessverre..... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Merkelig! (btw, amentio er både billigst og dyrest på det kortet! ) Må huske å sjekke dette før maskinen skal bestilles! ;D EDIT: spørsmålet er jo fremdeles reelt, det er jo et kort Asus har lansert selv om nettbutikkene ikke har det.. Endret 6. august 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dette kortet fra HIS ser lovende ut med tanke på støy,men stusser på coreclokken som står der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå