Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gavekort: Stock-kjøleren er god den, men selv om jeg har laget en bios som klokker ned GPU og setter vifta ned til 19% syntes jeg det bråker for mye til finlytting av musikk. Så ser det jo MYE kulere ut med store kjøleribber :love:

 

amir90: Sett på så mye AA du kan helt til du syntes det lagger. Med AA og AF er det en regel: Jo mer, jo bedre ;)

Lenke til kommentar
Det vel ikke varme kortet sliter med, det er heller støy.. Mine to 8800GT er også ganske støyete ved full hastighet, men pga litt merkelig viftestyring går de rolig selv ved 80-90 grader.. :S

Tvert imot, 4890 toxic sliter ikke med støy. Du hører det ikke om du har kabinettvifter gående.

Er en helt annen kjøler enn i det vanlige 4890-kortet som dog støyer en del. :)

Lenke til kommentar
Lager jo ingen lyd uansett under idle. De eneste gangene det støyer er når du spiller eller rendrer crap. Da bryr du deg ikke om støy i 95% av situasjonene.

 

det stemmer jo bare ikke. jeg orker ikke å spille på xboxen min mere enn ca en time.. da er jeg møkk lei viftestøyen. det er ALTID digg med en pc som ikke støyer når du spiller på den.

Lenke til kommentar

Merkelig! (btw, amentio er både billigst og dyrest på det kortet! :D)

 

Må huske å sjekke dette før maskinen skal bestilles! ;D

 

EDIT: spørsmålet er jo fremdeles reelt, det er jo et kort Asus har lansert selv om nettbutikkene ikke har det..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...