Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja tenkte og spille Crysis warhead når jeg kommer hjem fra jobb. Med to skjermkort og et. Problemet er vel at crysis støtter crossfire veldig dårlig. Tester cod4 og da:)

Med 2stk 4890 lå jeg på strax under 60fps i 1920x1080. I CoD MW lå jeg konstant på nermere 150fps. Der er hvertfall en liten pekepinn om hvor det bør ligge. tipper på du får en 40-45 på Crysis hvis GPU og CPU er på stock.

Lenke til kommentar

Takk! Da vet jeg hva jeg burde ligge på ca. Har max 1680x1050 oppløsning men. Skal jeg bruke de hvite eller blå slotsa til og ha rammen i? Har 6gb kit. 3x2gb brikker. Har i de blå nå men så en review hvor de brukte de hvite... Rampage II extreme mb.

Lenke til kommentar
På tide med ny skjerm ;) . CF hjelper også mot fps dropps, Crysis og GTA ble en held del glattere hos meg selv om de er lite kjent som CF vennlige spill.

Var den ment til meg? Har en ny asus mw221c skjerm. Ikke den høyeste oppløsningen men jeg vil helst slippe og bytte kontorpult også. Da blir samboeren enda mer sint:P Har maks 52cm og gå på. asusen er 51.4cm:)

Lenke til kommentar
Takk! Da vet jeg hva jeg burde ligge på ca. Har max 1680x1050 oppløsning men. Skal jeg bruke de hvite eller blå slotsa til og ha rammen i? Har 6gb kit. 3x2gb brikker. Har i de blå nå men så en review hvor de brukte de hvite... Rampage II extreme mb.

Står i Guiden det;) er bare å se i boken. Men som regel spiller det ingen rolle bare dem sitter i samme farge.

Og da får du skaffe en ny skjerm nestegang:P

Lenke til kommentar

ja jeg vet skjermen er en "skam" for pc`n. Prøvde og høre om vi kunne kjøpe et annet et uten hyllersekjon,but no! Ja var 2x4890! Ble litt skuffet over 3dmark06 scoren bare. Håpet på 20k+ uten clock. Trodde i7 var sterkere enn det det var...

Lenke til kommentar
ja jeg vet skjermen er en "skam" for pc`n. Prøvde og høre om vi kunne kjøpe et annet et uten hyllersekjon,but no! Ja var 2x4890! Ble litt skuffet over 3dmark06 scoren bare. Håpet på 20k+ uten clock. Trodde i7 var sterkere enn det det var...

Ikke stirr deg blind på den teste. Det som er genialt med I7en er at den er så klokke vennelig. ikke noe probs å gå fra 2,66 til 4,0 med luft kjøling...

Skal test mitt system i helgen om allt går som det skal.

BTW. Har 4stk 4890 hjemme. Men skal bare bruke 2 selv. men vilken bør jeg ta? XFX 4890 eller Sapphire 4890 OC

På papiret er Sapphiren bedre... men åssen er det egentli, har XFX like god erfaring med ATI som Sapphire?

Lenke til kommentar
Det er jo akkuratt samme kortet bare det ene er fabrikk klokket, tviler på at Sapphire vil komme seg noe særlig lengre enn XFX..

Oki:D

For XFX kortet passer bedre inn farge messig da det blir svart og røtt i maskinen min:D

Klokke det kan jeg alltid lære meg og gjøre selv, for dem bør da klokke likt som du sier... er jo samme kortene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...