Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om de som tilsynelatende ikke liker Amentio i heletatt har handlet der :hmm:

Jeg har handlet totalt 6 PC komponenter der på samme ordre en gang. Aldri igjen!

 

Først kom kabinett ca 3-4 dager etter bestilling, det var ok. En uke etter bestilling lurte jeg på når resten skulle komme men neida.. Ingen endring på\ bestilling. Lot det gå et par dager til og da spurte jeg på mail om hvor resten av ordren ble av. Det hadde vist gått en glipp, deretter ble HK, PSU, CPU sendt i tre kolli så jeg hadde tre pakkesporinger å følge med på. Dette var bare forbrukerfiendtlig. Aldri igjen :(

 

Småting er ok, Mp3-spillere og slikt smetter lett igjennom :)

Lenke til kommentar

Hadde en opplevelse med Amentio 2 år siden jeg og .. Aldri bestilt derifra siden. Skjerm + minne kom etter 1 uke, men ekstern HDD og høyttalere lot vente på seg. Etter 2mnd kom minnet. 4mnd etter kom ekstern HDD, og jeg fikk aldri svar på e-post om hva som skjedde i mellomtiden.

Uff.

Lenke til kommentar
Beklager off-topic..

 

Har forresten planer om å kjøpe ENDA ett HD4890 og sette det i crossfire med det andre jeg har :)

Noen som vet om hvordan ytelsesforskjellen kommer til å bli om jeg gjennomfører min lille ide? :)

 

Ja, du får noe som er bedre enn 295. :)

 

SÅPASS ja :)

Er godt fornøyd med min nåværende ytelse, og har ikke problem med noen spill, så jeg tror jeg venter litt før jeg oppgraderer, men angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte HK med støtte for 2x skjermkort, det gjør jo PC-en min 100x mer framtidsrettet, og jeg slipper at skjermkortet skal være flaskehalsen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...