saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som vet hvordan 4870x2 yter i AoC? Fant ikke no særlig svar fra mr.gOOGle Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Brukte 5 sec på finne noe, Link. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 åhh, regnte ikke med den siden det var rpeview, men bra å se at den yter veldig bra da! la oss hvordan den takler DX10 thou. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan jeg bruke HDMI med en Asus EAH4890/HTDI/1GD5? Skal bruke det på en TV Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan jeg bruke HDMI med en Asus EAH4890/HTDI/1GD5? Skal bruke det på en TV Ja det kan du, skal følge med dvi-hdmi adapter i esken Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Yes, takk. Også noen som vet forskjell på Vapor-X og vanlig kjøler? Hva er temp forskjellen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Catalyst 9.6 (8.62) Win7 x86/x64 Patch http://www.megaupload.com/?d=DDDA4Q28 Vista x86/x64 (Windows 7 users use the Vista drivers, manual install or patch file) http://www.megaupload.com/?d=ILPNRHCF Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lurer på om de som tilsynelatende ikke liker Amentio i heletatt har handlet der Jeg har handlet totalt 6 PC komponenter der på samme ordre en gang. Aldri igjen! Først kom kabinett ca 3-4 dager etter bestilling, det var ok. En uke etter bestilling lurte jeg på når resten skulle komme men neida.. Ingen endring på\ bestilling. Lot det gå et par dager til og da spurte jeg på mail om hvor resten av ordren ble av. Det hadde vist gått en glipp, deretter ble HK, PSU, CPU sendt i tre kolli så jeg hadde tre pakkesporinger å følge med på. Dette var bare forbrukerfiendtlig. Aldri igjen Småting er ok, Mp3-spillere og slikt smetter lett igjennom Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde en opplevelse med Amentio 2 år siden jeg og .. Aldri bestilt derifra siden. Skjerm + minne kom etter 1 uke, men ekstern HDD og høyttalere lot vente på seg. Etter 2mnd kom minnet. 4mnd etter kom ekstern HDD, og jeg fikk aldri svar på e-post om hva som skjedde i mellomtiden. Uff. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Drit i Amentio! Her er det ATI som diskuteres. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Beklager off-topic.. Har forresten planer om å kjøpe ENDA ett HD4890 og sette det i crossfire med det andre jeg har Noen som vet om hvordan ytelsesforskjellen kommer til å bli om jeg gjennomfører min lille ide? Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg fikk min 4890 Toxic i helgen. Kjørt diverse spill på max. Max temp så langt 64 grader!! Og da har ikke viften vært over 43% (høres ikke, overdøves av kabinettvifter). Godt fornøyd mao Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Spørs selvsagt på hvilke spill og oppløsning det er snakk om, men jeg er meget fornøyd med ytelsen på mine to. Nå har jeg aldri hatt kun ett 4890 så jeg kan ikke sammenligne med det akkurat. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Beklager off-topic.. Har forresten planer om å kjøpe ENDA ett HD4890 og sette det i crossfire med det andre jeg har Noen som vet om hvordan ytelsesforskjellen kommer til å bli om jeg gjennomfører min lille ide? Ja, du får noe som er bedre enn 295. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Beklager off-topic.. Har forresten planer om å kjøpe ENDA ett HD4890 og sette det i crossfire med det andre jeg har Noen som vet om hvordan ytelsesforskjellen kommer til å bli om jeg gjennomfører min lille ide? Ja, du får noe som er bedre enn 295. SÅPASS ja Er godt fornøyd med min nåværende ytelse, og har ikke problem med noen spill, så jeg tror jeg venter litt før jeg oppgraderer, men angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte HK med støtte for 2x skjermkort, det gjør jo PC-en min 100x mer framtidsrettet, og jeg slipper at skjermkortet skal være flaskehalsen Lenke til kommentar
larsere Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Takker Nizzen 9.6 SKAL testes i mårra, låver å komme med testresultater. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Holder det med 600W på to 4890? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvor ser man om hovedkortet kan ha crossfire? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 om hovedkortet har 2 pci-e 16x porter (kan kjøre på hvem som helst hastighet, ytelse vil få en smell om det er under 8x) mener det skal gå uansett chipset så lenge det er 16x porter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvor ser man om hovedkortet kan ha crossfire? Sålenge du ikke går for Nvidia så kan alle Intel-kort kjøre CF, men skal du ha CF kjøper du X38\X48..men P45 holder bare de kjører 8x8. Eier begge delene og merker ikke stort i spill på fpsen nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå