Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat når det kommer til Amentio og lagerstatus, så støtter eg Nizzens svar, bortsett fra det har det vært topp ^^

 

Joda, bortsett fra den sjokkskaden eg nesten fikk når eg sendte en mail til kundeservice klokken 10 på kvelden og ble svart på 3 minutter.

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

*OFFTOPIC*

 

Lurer på om de som tilsynelatende ikke liker Amentio i heletatt har handlet der

 

Uheldigvis var jeg også dum nok til å prøve å handle ting jeg ønsket raskt her, brenner meg aldrig på det igjen. Nå skal det nevnes at NAVITEL.NO fortsatt står på første plassen på min liste over hvor man ikke handler.

Lenke til kommentar

Noe jeg har merket meg som standard, man bestiller produkter som står som status på lager, dagen etter er kontoen du har opprettet oppdatert med ikke på lager forventes da og da, noe som gjerne blir oppdatert igjen. Videre bruker de ofte også lang tid på å svare. Min teori er at mange "mindre" webshopper gjør dette med fult overlegg for å selge mer da ikke alle avbestiller, men da heller venter til de klarer å få produktet på lager igjen.

 

På sist nevnte har jeg opplevd dette samt kraftig rot i systemet dems ang produkt som blir sent selv om produktet er av-bestilt (bestiller kort som er på lager - oppdatert med ikke på lager - ikke fullt så fornøyd med det for ingen andre har nå ny release kortet inne, så av-bestiller - kortet for status av-bestilt - noen uker senere får jeg pakke sporing jeg ikke vet hva er, ringer til webshoppen som forteller at jo denne pakken er til meg fra lageret til komplett, ikke noe feil (webshoppen bruker da tydligvis kompletts lager skjønte jeg senere) - hentet pakken da jeg fikk reminder fra posten og så da at det var kortet fra webshoppen som jeg haddet avbestilt fra - dagen etter får jeg en veldig kvass e-post med faktura fra webshopen - ser du har hentet pakken vår - du har ikke betalt så vi ber deg betale snarest - ringte dem da opp og skjelte dem ut så godt jeg kunne.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Fikk nettop 9800gx2'n min busta, så sitter selv å venter på at amentio skal svare.

 

Hvis jeg ikke får noe garanti, så trur jeg det blir at jeg kjøper et 4890 kort, skal jeg kjøpe en gpukjøler med det samme? Har fått anbefalt denne, eller skal det holde med vifta som er med kortet?

Kommer nok mest sansynlig til å klokke litt.

 

Hvilket 4890 kort vil dere anbefale forresten?

Lenke til kommentar

Den skal være stillere siden den har dobbelslots kjøler, kjøligere fordi den er byggd på 40nm prosess i stedet for 55nm. billigere å produsere fordi den bruker en 128bit buss i stedet for 256bit, gdddr5 vs 3. så mer moderne er den, kvalitetsmessig vet jeg ikke, men har ikke hørt om problemer med de. eneste minus er at de er vanskelige å få tak i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...