Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er aller nyeste det ja.. Hmm :p

Kan noen gi meg link til DL av 06-versjonen? :)

@Heanwi: Jeg har en AMD Phenom2 x4 940BE :)

Uansett: her kommer resultatene :)

Zulboom

Edit: glemte å legge ved fil xD

post-131488-1241354295_thumb.png

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar

Har nå testet 3DMARK 06, og fått desse resultatene (se bilde)..

Er ikke dette egentlig veldig lavt? :S

Jeg har akkurat samme CPU som "Fastest System", men min har bare halve klokken? :/ Er hans overklokket 100%, eller er det bare min som er fucka? :S

Zulboom

post-131488-1241356865_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme CPU som "Fastest System", men min har bare halve klokken? :/ Er hans overklokket 100%, eller er det bare min som er fucka? :S

Zulboom

Fastest er Kingpin... Han er en ekstremist...

Skal du opp på hans nivå så blir det dyrt og LN2 som minstekrav :p

Det å ta han med ett vanlig system er som å prøve å ta igjen en Formel 1 bil med en chippet Nissan Micra og ingenting mer.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar
Ok det var godt å høre.. :)

Men har lest om folk her som har fått 20k med Q6600 og HD4870, og så får jeg bare 13711 med 940BE, som er bedre enn Q6600, og HD4890, som også er bedre enn HD4870.. Hjeeelp? :S

du har en helt vanlig score, de som scorer 20K har nok overklokket ganske heftig både cpu og gpu. hvis det da ikke er et 4870X2 du har lest om :)

som sammenligning har jeg klart 18K med 840 på core og en quad på 3,8ghz. og du skal klokke greit mye mere enn det før du runder 20K

Lenke til kommentar

Zulboom

Det å ta han med ett vanlig system er som å prøve å ta igjen en Formel 1 bil med en chippet Nissan Micra og ingenting mer.

Bortsett fra kjølingen har ikke han tilgang på noe annet utstyr enn det vi har, så i teorien kan vi klokke like langt dersom vi hadde tilgang på flytende nitrogen. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Zulboom

Nå er Kingpin en av de beste, finnes ikke "den beste"( noen mener han er best, noen andre mener Shamino osv.), finnes mange gode der ute og eneste forskjellen er som Lockbreaker sier.

Og at han blir sponset=)

Og de scorene man får når man klokker på dice\ln2 kan du ikke sammenligne med en 24\7 pc;)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Bortsett fra kjølingen har ikke han tilgang på noe annet utstyr enn det vi har, så i teorien kan vi klokke like langt dersom vi hadde tilgang på flytende nitrogen.

Det er nettop det han ofte har. Es sampler som er plukket fra intel spesielt for han og nVidiaskjermkort som er plukket ut spesielt for han. Es ram og es hovedkort.

Er en grunn for at han ALLTID har en backupscore :D

Lenke til kommentar

Yupp, sponset...som ofte betyr håndplukket cpuer, minne og skjermkort.

Og hvis man er så heldig at man klarer foreks. og ta en av scorene til gutta der så går det ikke lenge før de klasker ut back-upene sine.

Og man kan klokke selv og slå scores, men fint lite poeng i og gå for de største som Vantage osv. utenom hvis du ikke har masse penger.

Men klokking er artig i seg selv;)

masse kule folk som hjelper deg med tips, spess. på XS;)

Så og si alle tar back-ups, som prøver og ta en 1 plass.

Siden det er ALLTID noen som prøver og slå deg igjen.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...