LockBreaker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ja? Duh. Ser definitivt ikke pent ut når alt annet er sort og hvitt. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ati SKAL ha rød pcb. Jeg plages daglig av mitt svarte 4870x2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har utrolig vansklig for å sette meg inn i deres verden der dette virkelig har noe å si Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kretskort med svart PCB er lekkert da. Men egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig, bare det ikke er snakk om gul eller grønn PCB. Det er så 90-talls at jeg bli kvalm. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har utrolig vansklig for å sette meg inn i deres verden der dette virkelig har noe å si Dersom du hadde brukt lang tid på å perfeksjonere en mod hadde du forstått det. Det er veldig kjedelig å bruke timer på å sleeve PSU, for deretter å få en rød PCB som ødelegger hele temaet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har et "skjønnhets"-problem nå, har et Gigabyte 4870( de er røde ) og et Sapphire 4870 ( den har en svart diger kjøler på seg). Kanskje legge Gigabyte ut for bytte imot et Sapphire, akkuratt sånt syns jeg er stygt. I prosjekter så betyr det estetiske ALT;) pluss hardwaren da:P Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ja? Duh. Ser definitivt ikke pent ut når alt annet er sort og hvitt. Stemmer det, hele kabinettet hadde blitt ødelagt med et rødt skjermkort nå. Får vel vente litt til da og fyre på med et 4870x2 istedet, selvom 4870 i svart er ønsket Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ja? Duh. Ser definitivt ikke pent ut når alt annet er sort og hvitt. Stemmer det, hele kabinettet hadde blitt ødelagt med et rødt skjermkort nå. Får vel vente litt til da og fyre på med et 4870x2 istedet, selvom 4870 i svart er ønsket HD4870 Matrix er med sort PCB, men jeg har tilgode å se dem i 1024mb utgave dessverre https://prisguiden.no/product.php?p...;imageId=582063 Hadde jeg fått tak i ett av disse med 1024mb minne, så hadde jeg garantert kjørt triCF, merkelig at de ikke får ut en 1024 utgave... Endret 30. april 2009 av Ourasi Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hey boys. Har et passivt kjølt Gigabyte HD 4850 1gb GPU. Kjørte det på Age of Empires III med maks grafikk, men det makset på 96 (!) celcius. PCen min ser dere i signaturen min, og jeg vil ha pcen så stille som mulig. Jeg vurderer å kjøpe en 80mm Noctua-vifta og bare stripse den utenpå kjøleribba til GPUet. Men det anbefales kanskje ikke? Tips mottas med takk! Skjermkort GPUene tåler litt over 100Celcius før du må tenke deg om hva du skal gjøre me den. Man får vell kjøpt bedre kjøling på nett til de kortene? Så det blir ikke ødelagt av å være i 98 celcius ved load? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 4870 begynner vel ikke og throtle før 110 grader, men såklart jo kjøligere jo bedre. Men det overlever:) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når pleier en ny driver for radeon kort å komme, er det sånn ca dato på det, eller pleier det å være starten/slutten på en måned? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har nå fått mitt Sapphire Radeon HD4890 1GB opp OS: Win7 Pro, 64-bit.. Liten oppgradering fra bærbar og 8600mGT Zulboom Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 4870 begynner vel ikke og throtle før 110 grader, men såklart jo kjøligere jo bedre.Men det overlever:) GPUet mitt var oppe i 118C ved load til slutt. Jeg byttet kjølepasta, og satt inn to nye kabinettvifter, og nå er det maks på 65 celcius. Utrolig forskjell! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 De tåler ihvertfall litt;) Er det noen her som har prøvd og sette Sapphire( 512 modellen med svart kjøler ) sin kjøler på et annet kort? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Nå har jeg prøvd mye forskjellig, men jeg får vpu recovery i de aller fleste spill som krever litt av skjermkortet. 4870x2 er skjermkortet jeg har, kjøpt fra komplett fra dere cray mandag salg greie. Jeg har prøvd, winxp 64, vista 64, og win7 med samme utfall. Har prøvd x antall ati drivere men har de samme problemene. Fikk faktisk kun en versjon av ati driverne til å funke i xp64, en gammel 8.8 tror jeg det var versjon. Men nå i win7 har jeg fått nyeste til å funke. Skjermkortet er ikke særlig varmt og det kjører som regel på lav hastighet og da kan temperaturen kanskje komme opp mot 60 grader. Jeg har skrutt på vifta 100% og da går kortet ned mot 30grader men det hjelper ikke, får samme vpu recovery feil mld. Etter utallige vpu recovery på football manager 2009, fikk aldri lukket spillet fordi jeg fikk den samme feil mld omigjen og omigjen og til slutt fikk jeg en bsod atikmdg, det var stort sett det jeg klarte å lese. Har googlet atikmdg men fant jack. Jeg rekner med kortet rett og slett ikke er helt i orden, noen andre ideer om hva jeg kan prøve og hva problemet er ? Endret 30. april 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du har nok utelukket det meste innen diverse softwarefeil så jeg ville tydd til reklamasjon. Eventuelt kan du teste med et annet Ati-kort (hvis du har et liggende). Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg har et 4850 kort liggende som jeg bruker nå, og jeg får ikke vpu recovery med dette kortet. Så tror det må bli et klage brev til komplett.no Kom på noe, går det an å oppdatere bios på grafikkorte eller noe sånt? Endret 1. mai 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen som vet om noen gode vifter til hd4890? Syns stockkjøleren støyer litt mye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen som har tips hvordan man får av en skrue der "toppen" er så slitt at når du prøver og bruke skrujern så er det ikke feste for den? Kunne jo brukt baufil, men når det er på et 4870 så er det litt risiko:P Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen som har tips hvordan man får av en skrue der "toppen" er så slitt at når du prøver og bruke skrujern så er det ikke feste for den?Kunne jo brukt baufil, men når det er på et 4870 så er det litt risiko:P Lynlim og en skrujern bit (Elektro/urmaker skrujern går fint, men det er ikke lett å få av igjen), la det tørke og sett på resten og skru av Endret 1. mai 2009 av Ourasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå