Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Etter min erfaringen så øker ikke scoren etter 4ghz med en quad, dette var med 1x4870.

Så med 4870x2 pluss 1x4870 skulle man tro det gjaldt det samme :hmm:

Lucky: Får du bedre score med 4,2 enn 4ghz? bare klokket cpu mener jeg da=)

Med 4.0GHz---21751 Marks

Cpu score 5625

Med 4.2GHz---22667 Marks

Cpu score 5918

Dette med uklokket skjermkort. Så det er lurt å få fart på cpu i 06.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snakker om default, men gjelder i alle oppløsninger.

Mem jo høyere man kommer opp jo mer avhenger dey av gpu

.

Ja, derfor jeg ikke bryr meg så mye om 06 selvsagt, oppløsningen er så liten og fps så høy fra før at 06 sier ingenting om hvordan skjermkort faktisk yter i spill med feks 1920x1200 +eyecandy i dag. Men veldig artig å få bekreftet at cpu begrensingen faktisk slår så pass til her.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
At jeg har slanket meg fra 155 til 117;)

Er nesten 2 meter høy så det er sagt, så skal ned 2 kg til så er jeg fornøyd.

Neste steg er utbytting av forskjellige bein i kroppen med karbonfiber og titan for å få ned vekten ytterligere...

Slipper å bekymre deg for brukne bein med titan i allefall :p

Lenke til kommentar

Tro meg når jeg sier dette, jeg hadde gjort det meste for og få gjort det.

Jeg har brekt 2xalbuen, langfingern, slått ene knoken ut av ledd samtidig som jeg brakk beinet som går ved siden av lillefingern og oppover, ryggen, nesa.

Har faktisk svart belte i og skade meg uten og ville det:P

Kent: Tusen takk :)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Jeg som trodde jeg har vært uheldig når jeg har knekt samme foten to ganger på samme halvår. :p

40kg det er ganske mye, det er jo 80 pakker margarin, så tipper du er ganske mye mer lettere på foten nå ja ;)

btw gratulerer!

Lenke til kommentar
Tro meg når jeg sier dette, jeg hadde gjort det meste for og få gjort det.

Jeg har brekt 2xalbuen, langfingern, slått ene knoken ut av ledd samtidig som jeg brakk beinet som går ved siden av lillefingern og oppover, ryggen, nesa.

Har faktisk svart belte i og skade meg uten og ville det:P

Kent: Tusen takk :)

Huff da, har enda til gode å brekke noe bein i kroppen, men man skal aldri si aldri, for det er da det skjer :p

Med titan hadde du bare fått ett bøyd bein, tror nok du burde holde deg til overklokking og skjermkort, sjansene for å brekke bein er en god del lavere da.

Lenke til kommentar
Jeg som trodde jeg har vært uheldig når jeg har knekt samme foten to ganger på samme halvår. :p

40kg det er ganske mye, det er jo 80 pakker margarin, så tipper du er ganske mye mer lettere på foten nå ja ;)

btw gratulerer!

Tusen takk=)

"litt" lettere , har til og med kuttet ut sterkeste astma.medisinen min. Så nå går jeg på den svakeste;) Jo bedre form man er jo bedre takler man smerte og jeg har tattovering som en del av livet mitt.

Og alle andre gode grunner det finnes for og få ned fettnivået i kroppen. Jeg vil aldri ha lyst til og være tynn siden jeg er så høy som jeg er.

Er på bmi 29 nå og skal ned på 27, siden forskjellen man får på det fysiske ikke er forskjell fra 29-23\22(legen som sa) Skal få begynt og trent igjen.

Sorry for off-topic, folkens=)

Så tusen takk for alle tilbakemeldingene, men vi er tross alt nerder så vi får fortsette med hw-pratetvårt:D

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Nå er d601 lyset tilbake hos meg og den kommer konstant på når jeg starter ett spill og har spilt i en god 20-30 min.

Har fikla rundt med kablene og diverse i pc'en men den kommer på uansett.

Finns det noe løsning som ikke har noe med nye data deler å gjøre?

(Har ikke en extra psu, så kan ikke teste om det er den eller skjermkorte som har begynt å slite)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...