Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, siden jeg oppdaterte til 9.2 har jeg ikke fulgt noe med på temperaturen, fikk se det nå. kansje det er det som gjør det?

edit: la viftehastigheten til 30%, og nå er tempen nede i 50 grader. vil det ha noe å si om vifta står på 30% konstant? levetid på vifte osv?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Snakka med support frå komplett akkurat no. Han sa at eg skal gå til komplett.no/retur og følge veiledninga.

So sende eg skjermkortet inn, dei testa det for defekten og eg får eit nytt skjermkort.

So det er bra :) Det som er synd er at eg blir uten grafikkortet ei stond :!:

Endret av knegg
Lenke til kommentar
Snakka med support frå komplett akkurat no. Han sa at eg skal gå til komplett.no/retur og følge veiledninga.

So sende eg skjermkortet inn, dei testa det for defekten og eg får eit nytt skjermkort.

So det er bra Det som er synd er at eg blir uten grafikkortet ei stond

Husk of forklar problemet skikkelig da problemet du har kan være vansklig å oppdage.

Får vi som (snart) har 4830 lov til å bruke denne topicen å?

Ihvertfall, noen som har noen erfaringer lydnivået på ett asus eah 4830?

Hvorfor i alle dager ønsker du å bruke en tråd der det er minst mulighet for at du får svar?, de som logger seg inn her har jo mest sannsynlig ikke ditt kort. Bruk en 4830 tråd eller lag en.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

So det er bra :) Det som er synd er at eg blir uten grafikkortet ei stond :!:

Avgi rapport når det nye kortet kommer da :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Du må gå inn å se på GPU 2, der tipper jeg current values står på 3D performance....

jepp! men vifta surrer å går på 31%, så holder seg på 50 grader, så får vel overleve det til 9.3 kommer ut

Hvis du starter et spill eller lignende så skal den klokke ned etterpå, litt tungvint løsning men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3
Hardware France managed to convince a major un-named French retailer to give them some RMA numbers in comparison to the number of units sold. The data was collected in the period of seven months from August 2008 to March of this year. The breakdown is vendor & product specific, which will give us a better idea on the reliability of brands as well as individual products.

r8dy6p.png

16arxxx.png

35j022p.png

Kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...