Thor. Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Heisann. Min bror kjøpte seg et AtiRadeon kort engang. Det jeg lurte på var hvilket det var. Eneste jeg har funnet ut uten å åpne kabinettet er at det er et 4xxx serie kort. Hvor kan jeg finne dypere detaljer til fremtidig kjøp av crossfire? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Last ned Everest og sjekk maskinvaren der Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Eller S.I.W Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Last ned Everest og sjekk maskinvaren der GPU-Z gir vel bedre informasjon enn Everest eller SIW. http://www.techpowerup.com/gpuz/ Endret 26. november 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 GPU-Z gir heller lite info om hovedkort. Strømforsyning må naturligvis sjekkes "manuelt", da den ikke har noen egne signalkontakter som oppgir spesifikasjoner. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Tror han tenkte på CPUz Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Da har jeg også bestilt meg en arctic cooling twin turbo, så nå håper jeg støy og varmen fra skjermkortet blir bedre.. Noen som allerde har fått installert sin kjøler? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Da har jeg også bestilt meg en arctic cooling twin turbo, så nå håper jeg støy og varmen fra skjermkortet blir bedre.. Noen som allerde har fått installert sin kjøler? Er riktig nok ikke Twin turbo, men se post #5628 Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ahh, herlig. Gleder meg så jævli til å få støyen ned med noen hakk. Pc'en står i stuen nå, bråker litt for mye det skjermkortet.. Så blir det ny cpukjøler over nyttår;) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 hvordan man snur og vender på ting er accelero S1 beste og billigste kjølinng som er tilgjengelig til 48xx kort, skjønner egentlig ikke hvorfor folk i det heletatt vurderer noe annet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) hvordan man snur og vender på ting er accelero S1 beste og billigste kjølinng som er tilgjengelig til 48xx kort, skjønner egentlig ikke hvorfor folk i det heletatt vurderer noe annet Det er den jeg har. Bakdelen er at det ikke følger med vifte. Er vel egentlig meninga at man skal kjøre den uten vifte? Edit: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...7&__redir=1 Endret 26. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
jH- Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Noen tester som fokuserer på disse kjølerne til 48xx-serien? Skulle gjerne likt å se litt tall. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Har skjermkortet ATI Radeon 4870 Viften blåser seg opp og lager et jævla høyt støy, dette kan da ikke være normalt.. Og viften gir seg heller ikke før på kanskje 10 min -.- Noen flere som har dette problemet? Eller noen som kan hjelpe? Takk til den Edit: Nå gir den seg heller ikke i det hele tatt Endret 28. november 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Da er Sapphire 4870X2 kortet jeg kjøpte klart til å sendes tilbake til komplett, og ett stk Gainward 4870X2 2GB "Goes Like Hell" edition er bestillt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Har skjermkortet ATI Radeon 4870 Viften blåser seg opp og lager et jævla høyt støy, dette kan da ikke være normalt.. Og viften gir seg heller ikke før på kanskje 10 min -.- Noen flere som har dette problemet? Eller noen som kan hjelpe? Takk til den Edit: Nå gir den seg heller ikke i det hele tatt Flash kortet. Da er Sapphire 4870X2 kortet jeg kjøpte klart til å sendes tilbake til komplett, og ett stk Gainward 4870X2 2GB "Goes Like Hell" edition er bestillt Nice Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Da er Sapphire 4870X2 kortet jeg kjøpte klart til å sendes tilbake til komplett. Hva skjedde med det? Har skjermkortet ATI Radeon 4870 Viften blåser seg opp og lager et jævla høyt støy, dette kan da ikke være normalt.. Og viften gir seg heller ikke før på kanskje 10 min -.- Noen flere som har dette problemet? Eller noen som kan hjelpe? Takk til den Edit: Nå gir den seg heller ikke i det hele tatt Flash kortet. Flashe det til hva? 4870 ny bios verson eller bios til et annet kort? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Du modder BIOSen selv er vell hva de tenker på, eller du klasker til med RivaTuner vifte profiler Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Viftene på kortet måtte kjøres på 100% for at det skulle greie 3dmark 06 og vantage kortet ble rett og slett alt for varmt på stock hastighet, og det er for dårlig Dessuten kunne det ikke klokkes en millimeter :!: Lenke til kommentar
Timster Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Spør du meg så er det galskap å betale 5000 kroner for et skjermkort man "kaster" om et år. Men hva gjør man ikke for ytelse XD Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Har ikke tenkt å "kaste" noen ting... over nyttår kjøper jeg et til og kjører CrossfireX Dessuten... i fjor på denne tiden kjøpte jeg 1stk hd3850 og 4stk hd3870 til en samlet sum av 8000kr. Etterpå sendte jeg dem til WheelMan for å få dem volmoddet Så sånn sett bruker jeg mindre penger i år Endret 28. november 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå