Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Steike! Mitt 4870x2 ligger på 86-89 grader idle! Er ikke dette i varmeste laget?

Har du skjekket idle temp noen minutter etter du har spillt? Det er en powerplaybug rett etter en reboot der den kjører på full fart uten viftestyring, som medfører høye idle temps. Selv må jeg en rask tur innom cod4 etter en reboot//kaldboot for at den skal sette ned hastigheten til idle, denne bug er også på 8.11.... Irriterende dette, men siden jeg skjeldent restarter eller slår av maskinen, er det ikke så stort problem, men irriterende likevel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle vell egentlig ha spurt om dette i 3850 tråden men ser ingen grunn til å sprette den opp på lista igjen når mesteparten av brukerne er her og problemet er mer relatert til Catalyst Control Center som fortsatt brukes av 4xxx kortene.

 

Hos meg har CCC helt og holdent krasjet, den nekter plent å starte opp, får bare feil og om du vil sende error rapport hver gang jeg skal starte det.

Har forsøkt en reinstall men den nekter fortsatt å fungere, restart har liten effekt på hele greia også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...