2bb1 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Kunne du hjulpet meg litt videre? Føler jeg leter i ingenmannsland nå Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hjelper? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Om jeg bare hadde hatt det alternativet, så Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, driveren er skikkelig instalert? Prøv å reinstaler driveren. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Oi, hadde akkurat samme problem, og min løsning var å bytte hovedkort Fikk ikke lyd fra hovedkortet mitt, selv om jeg hadde drivere og alt, kun lyd fra Skjermkortet (3870X2) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Såvidt jeg skjønte det så ønsker han å få lyden ut fra skjermkortet og ikke hovedkortet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Såvidt jeg skjønte det så ønsker han å få lyden ut fra skjermkortet og ikke hovedkortet. Hehe, vet, burde kanskje heller sagt at jeg hadde det motsatte problem Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Okei. Men dere snakker om at Catalyst-driveren er ganske kresen, og må derfor avinstalleres "skikkelig". Hvilket program vil dere anbefale til jobben? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Faen er det som feiler ATI-diveren? Installerte på nytt nå, og datan skulle restartes. Men den kommer jo faen ikke på igjen. Samme greia var det før i dag når jeg installerte driveren også! Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Venter på et sapphire 4870x2 i posten.. Leser mye varierte brukererfaringer her på forumet.. Hvordan er det med drivere pr. dags dato? Virker nesten som dette var et dårlig kjøp før jeg har fått prøvd det skikkelig.. Bestilte den på oppkrav å vurderer nesten og vente litt. Jeg kommer til å bruke den til nyere spill med 1650x1200 oppløsning (crysis, farcry 2, gta 4, bia:hells highway osv). Takker for svar! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Faen er det som feiler ATI-diveren? Installerte på nytt nå, og datan skulle restartes. Men den kommer jo faen ikke på igjen. Samme greia var det før i dag når jeg installerte driveren også! Prøv med en eldre driver. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg fikk det til. Det viste seg at jeg måtte koble ifra TV-en, da kom Windows-skrivebordet som vanlig på dataskjermen. Men fikk ikke testet ut mer med lyddriveren (skal teset når jeg kommer hjem). Endret 6. november 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Åja, ok. Det var bra. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 http://www.hardwaresecrets.com/article/645/1 Enda et review om Sapphire 4850X2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Venter på et sapphire 4870x2 i posten.. Leser mye varierte brukererfaringer her på forumet.. Hvordan er det med drivere pr. dags dato? Virker nesten som dette var et dårlig kjøp før jeg har fått prøvd det skikkelig.. Bestilte den på oppkrav å vurderer nesten og vente litt. Jeg kommer til å bruke den til nyere spill med 1650x1200 oppløsning (crysis, farcry 2, gta 4, bia:hells highway osv). Takker for svar! Har nettopp fått meg dette kortet selv (installerte det igår), og det fungerer som bare juling. Kjører alt på fullt i Crysis Warhead og Far Cry 2 i 1680x1050 (inkludert full AA i Far Cry 2, uten AA på Crysis Warhead). Ser fantastisk ut! Når det gjelder drivere så vil jeg personlig anbefale å laste ned de nyeste med en gang, da pc'en min låste seg på svart skjerm under installering av driverne som fulgte med (skjedde både i 32-bit og 64-bit Vista), og eneste mulighet var restart-knappen foran på maskinen. De nedlastede driverne fungerte helt fint. Kort sagt - min erfaring foreløpig er at kortet er kanonbra! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 2bb1 har du tatt deg en tur i bios og aktivert f.eks Azalia / hd audio? Det som ofte er litt forvirrende er at det er opsjoner for å aktivere intern lyd, samt lyd over hdcp/hdmi. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Har nå fått koblet opp mitt nye 3850. Men hvordan får jeg lyd på TV-en? Har laget til slik at jeg kan dra filmer over til TV-en, men hvordan får jeg lyden til å komme ut av TV-en? 3850 har vel ikke lyd over HDMI vel? Endret 6. november 2008 av NuDimon Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Det vil jeg jaggu håpe! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 3850 har lyd over HDMI ja... er det i allefall på mine 2 3850 kort men jeg har aldri testet funksjonen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Har nå omsider fått "Realtek HDA HDMI Out"-valget i lydinnstillinger, så tenkte jeg skulle sjekke om jeg fikk lyd på TV-en nå! MEN, når jeg høgreklikker på skrivebordet og prøver å gå inn på "Catalyst Control Center", så får jeg bare opp denne feilmeldingen (bildet under). Hvordan i alle dager kommer jeg meg inn i CCC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå