Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter på et sapphire 4870x2 i posten.. Leser mye varierte brukererfaringer her på forumet.. Hvordan er det med drivere pr. dags dato? Virker nesten som dette var et dårlig kjøp før jeg har fått prøvd det skikkelig..

 

Bestilte den på oppkrav å vurderer nesten og vente litt. Jeg kommer til å bruke den til nyere spill med 1650x1200 oppløsning (crysis, farcry 2, gta 4, bia:hells highway osv).

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Venter på et sapphire 4870x2 i posten.. Leser mye varierte brukererfaringer her på forumet.. Hvordan er det med drivere pr. dags dato? Virker nesten som dette var et dårlig kjøp før jeg har fått prøvd det skikkelig..

 

Bestilte den på oppkrav å vurderer nesten og vente litt. Jeg kommer til å bruke den til nyere spill med 1650x1200 oppløsning (crysis, farcry 2, gta 4, bia:hells highway osv).

 

Takker for svar!

 

Har nettopp fått meg dette kortet selv (installerte det igår), og det fungerer som bare juling. Kjører alt på fullt i Crysis Warhead og Far Cry 2 i 1680x1050 (inkludert full AA i Far Cry 2, uten AA på Crysis Warhead). Ser fantastisk ut! Når det gjelder drivere så vil jeg personlig anbefale å laste ned de nyeste med en gang, da pc'en min låste seg på svart skjerm under installering av driverne som fulgte med (skjedde både i 32-bit og 64-bit Vista), og eneste mulighet var restart-knappen foran på maskinen. De nedlastede driverne fungerte helt fint. Kort sagt - min erfaring foreløpig er at kortet er kanonbra!

Lenke til kommentar

Har nå omsider fått "Realtek HDA HDMI Out"-valget i lydinnstillinger, så tenkte jeg skulle sjekke om jeg fikk lyd på TV-en nå! :)

 

MEN, når jeg høgreklikker på skrivebordet og prøver å gå inn på "Catalyst Control Center", så får jeg bare opp denne feilmeldingen (bildet under).

 

Hvordan i alle dager kommer jeg meg inn i CCC?

post-35504-1226005059_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...