Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jeg har alt på maks og 1680x1050 i oppløsning. kan det være noe med det eller?

begynner å lure litt azz :hmm:

Rart. Kjørar samme oppløysning med 4x aa men merkar ingenting.

Lenke til kommentar

Akkuratt fått satt in mitt nye Sapphire 4870x2. Hadde 8800GTS 512mb fra tidligere og brukte da to skjermer med to forjselige oppløsninger. Men dette ser jo ikke ut og fungere med 4870X2, siden så crasher spille hele tiden. Har foreløpig bare teste wow, men selv der så syns jeg ikke det var noen halleluja stemning akkuratt. Jeg ser jo att 4870x2 skal støtte 2 skjermer men den andre da bare som tv-ut?

 

Er det også normalt for 4870x2 og cræsje hele tiden?

Lenke til kommentar
Jo håper da så, selv om det ikke kommer til og bry meg om noen få dager. Regnet jo med noe bedre en dette da. Jeg har jo lest noe om ATI sine nye kort men dette skuffet dessverre. Men er sikkert min bruk som ikke passer så godt sammen med dette kortet.

 

Kanskje strømforsyninga di ikkje takla presset?

Lenke til kommentar

Tja, spørs no det. Du har sikkert en corsair 750tx da? el no sånt.

Finnes jo psu'er med 65% oppgitt effektivitet, som er møl.

 

I manualen til mitt nye sb750 hovedkort står det helst over 600watt psu.

Jeg kjører med 850watt og 4850 skjermkort oc 680/1050 (klokket ned ifra 700/1100 som var stabilt for mindre støy og betraktelig bedre temp.) Dual link kabel dvi fungerer fint her. Ja dual ikke singel link.

Lenke til kommentar

Wheelman: Vet ikke hvordan evt støtte for 4870x2 er med RBE men det kan jo kanskje være verdt ett forsøk.

 

Det du er ute etter er da å få editert de såkalte "power tables" el hva de kalte det for. Men jeg er litt forvirret for i versjon 1.17 er ikke dette mulig, jeg finner ikke opsjonen lenger. Jeg hadde den i en tidligere versjon, kanskje 1.12 el 1.13, rundt 2 el 3 kvartal siden. ( da jeg først flashet mitt 4850.)

 

Evt. mulig det går å bare sette en flat graf. Iallefall. RBE tror jeg må være den permanente løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...