Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På bildet ser man jo på avtrykket (hvis dette er tatt etter at blokk har vært montert) at GPU ikke har hatt kontakt med blokka i det hele tatt , samt dårlig på noen av memory chippene også.

Enten er blokka dårlig montert , eller designet på blokka dårlig slik at ved å fortsette å bruke denne vil kreve noe som fyller ut gapet bedre (som pads , eller thermal compound slik som følger med boxed cpu kjølere)

Lenke til kommentar
På bildet ser man jo på avtrykket (hvis dette er tatt etter at blokk har vært montert) at GPU ikke har hatt kontakt med blokka i det hele tatt , samt dårlig på noen av memory chippene også.

Enten er blokka dårlig montert , eller designet på blokka dårlig slik at ved å fortsette å bruke denne vil kreve noe som fyller ut gapet bedre (som pads , eller thermal compound slik som følger med boxed cpu kjølere)

 

Ja nå har jeg prøvd å montere på to forskjellige 4870 og fikk ikke kontakt med gpu på noen av de.. så er nok vannblokka som ikke er som den skal. Har prøvd mange ganger på begge kort.. ikke skrudd for hardt til så kortet bøyde seg eller noe. Og ja jeg har brukt termisk pasta på alt som trengs.

Lenke til kommentar
Det var da svært så uheldig du var da "amiga600" .

Krysser fingrene for at ting går iorden :thumbup:

 

ja har vært en dyr og litt kjip helg... har demontert alt og tørket alt.. så nå venter jeg til i morgen med å montere så alt er tørt. :) takk for omtanken!

Endret av amiga600
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...