Andrull Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Linket viser til Catalyst 8.8 Betaen. ? Jau... Leif var viss der Linken er fortsatt den samme. ? Eller mente du å si at du hadde funnet Catalasyt 8.8 Beta ? (som allerede er offisielt ute) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Okei, men innstalerte xp på nytt i dag, og fikk mye bedre resultater Der ja. ^^ Derfor liker jeg ikke aa benche paa noe annet enn ferske OS installasjoner. Da er det virkelig kjekt med slipstreaming ja. sant det, er nok det beste! tror jeg også skal innstallere Windows på nytt snart igjen.. før husker jeg at jeg gjorde det annenhver måned (da jeg brukte 98 og verst av alt; Millennium )! Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Brukte du Millenium lenge nok til å re-installere annenhver måned? Jeg brukte Millenium i opp mot en halvtime før det forsvant permanent fra mine harddisker. Det var kanskje det dårligste operativsystemet ever. Rart at Anti-virus program ikke gikk bananas dersom det ble installert i Millenium. Var glad at jeg ikke kjøpte det... Microsoft skal være glad jeg tok meg bryet med å kopiere det fra en venn... Lenke til kommentar
Timster Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Brukte du Millenium lenge nok til å re-installere annenhver måned? Jeg brukte Millenium i opp mot en halvtime før det forsvant permanent fra mine harddisker. Det var kanskje det dårligste operativsystemet ever. Rart at Anti-virus program ikke gikk bananas dersom det ble installert i Millenium. Var glad at jeg ikke kjøpte det... Microsoft skal være glad jeg tok meg bryet med å kopiere det fra en venn... haha, men hva er det som er så grusomt med millenium? Brukte det hos en kompis en stund og merka ikke noe bortsett fra at allt var grått:P Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Wintendo mener du? - et hav av bugs. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Wintendo mener du? - et hav av bugs. Det var rett på spikeren... stabilt som et førerløst helikopter i en syklon... Og hva gjør du når du har masse bugs? You call the exterminator Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg satt paa ME i to aar f0r jeg buttet til XP SP1. Funket som en kule! \o/ Maa vaert ekstremt heldig. Men var vel 4xxx serien vi skulle snakke om her? ^^ Noen andre som er skuffet over at AMD ikke har sluppet noe mer av Cinema 2.0 demoen? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 ^^ Jo helt enig, Cinema 2.0 skulle jo være noe som faktisk kunne dra nytte av den Terrafloppsen i HD48*0 seria. Demoen var fantastisk, men nå syntes jeg det er på tide å komme med mere.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.../common-vista64 Hva er forskjell på Option 1 og 2 og hvilke skal jeg velge for et nyinstallert HD 4870? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Velger du begge på option 2, kan du få norsk språk i catalyst kontrollpanel. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 man blir jo bara helt superstressa og oppkavet av og vente på skjermkort. har sjekka pakkesporet 5 ganger i dag, enda jeg vet det ikke er kommet lengere enn oslo mitt 3870 kjøpte jeg over disk, slapp denne "suspension week" Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Netopp bestilt PC med 4870 OC og med "spesial" kjøler. På tilbud his Netshop til bare 1800,-! Håper den lever opp til forventningene mine og please si ifra fort vist kjøleren er dårlig! Edit: Glemske meg glemte link så her er den http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=108020 .Salbu! Endret 4. september 2008 av Salbu Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hmmmm... noen som har forklaring på hvorfor 4870x2 kortet hørtes ut som en jumbojet kontinuerlig i Vista, mens det i XP er helt stille? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Dette er ikke noe jeg vet, men vist de bruke forskjellige drivere noe de mest sansynelig gjør så kan jo det være grunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hmmmm... noen som har forklaring på hvorfor 4870x2 kortet hørtes ut som en jumbojet kontinuerlig i Vista, mens det i XP er helt stille? Har du sjekka .xml-fila? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hmmmm... noen som har forklaring på hvorfor 4870x2 kortet hørtes ut som en jumbojet kontinuerlig i Vista, mens det i XP er helt stille? Du har vel kanskje Aero aktivert i Vista og da må skjermkortet jobbe ekstra og da blir det varmere som igjen resulterer i at viften må gå raskere. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hmmmm... noen som har forklaring på hvorfor 4870x2 kortet hørtes ut som en jumbojet kontinuerlig i Vista, mens det i XP er helt stille? Har du skjekket om den klokker opp til 3D performance pga. Aero? Om den gjør dette, bør du få tak i en driver som ikke gjør dette. Aero trenger ikke noe klokkeøkning for å fungere optimalt, den trenger ikke engang en brøkdel av ytelsen til et HD4870x2, så finn en driver du ser andre her bruker problemfritt på Vista. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) man blir jo bara helt superstressa og oppkavet av og vente på skjermkort. har sjekka pakkesporet 5 ganger i dag, enda jeg vet det ikke er kommet lengere enn oslo mitt 3870 kjøpte jeg over disk, slapp denne "suspension week" Skjønner det godt, sitter å venter på pakke fra komplett med Trådløs router, hdd og 4870. Og det virker ikke som det skjer noe som helst på lageret der borte:P Endret 5. september 2008 av Timster Lenke til kommentar
vetting Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hvilken strømforsyning bør jeg velge for HD4870 1GB + HD4870X2 med dette oppsettet: ABIT IX38-QuadGT Core 2 Quad Q9550 (denne skal nok klokkes litt over 3GHz) Samsung Spinpoint F1 1TB (2 stk) WESTERN DIGITAL VELOCIRAPTOR 300GB G.SKILL 8 GB RAM 2 stk dvd-stasjoner og noen vifter Har sett på denne strømforsyningen: Corsair TX 750W Er dette en bra nok strømforsyning? Er dette kvalitets-watt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Det er nok, nok Strøm. Men personlig så liker jeg store PSU'er på over 1 kilowatt - mye pga at man slipper å tenke på å bytte ut PSU'n på lang tid. (Yeah, yeah - Wattkid ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå