Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, men innstalerte xp på nytt i dag, og fikk mye bedre resultater :cool:

Der ja. ^^

Derfor liker jeg ikke aa benche paa noe annet enn ferske OS installasjoner.

Da er det virkelig kjekt med slipstreaming ja. :p

sant det, er nok det beste! tror jeg også skal innstallere Windows på nytt snart igjen.. før husker jeg at jeg gjorde det annenhver måned (da jeg brukte 98 og verst av alt; Millennium :D )!

Lenke til kommentar

Brukte du Millenium lenge nok til å re-installere annenhver måned? :wow:

Jeg brukte Millenium i opp mot en halvtime før det forsvant permanent fra mine harddisker.

Det var kanskje det dårligste operativsystemet ever. Rart at Anti-virus program ikke gikk bananas dersom det ble installert i Millenium.

Var glad at jeg ikke kjøpte det... Microsoft skal være glad jeg tok meg bryet med å kopiere det fra en venn...

Lenke til kommentar
Brukte du Millenium lenge nok til å re-installere annenhver måned? :wow:

Jeg brukte Millenium i opp mot en halvtime før det forsvant permanent fra mine harddisker.

Det var kanskje det dårligste operativsystemet ever. Rart at Anti-virus program ikke gikk bananas dersom det ble installert i Millenium.

Var glad at jeg ikke kjøpte det... Microsoft skal være glad jeg tok meg bryet med å kopiere det fra en venn...

haha, men hva er det som er så grusomt med millenium? Brukte det hos en kompis en stund og merka ikke noe bortsett fra at allt var grått:P

Lenke til kommentar
Hmmmm... noen som har forklaring på hvorfor 4870x2 kortet hørtes ut som en jumbojet kontinuerlig i Vista, mens det i XP er helt stille?

Har du skjekket om den klokker opp til 3D performance pga. Aero? Om den gjør dette, bør du få tak i en driver som ikke gjør dette. Aero trenger ikke noe klokkeøkning for å fungere optimalt, den trenger ikke engang en brøkdel av ytelsen til et HD4870x2, så finn en driver du ser andre her bruker problemfritt på Vista.

Lenke til kommentar
man blir jo bara helt superstressa og oppkavet av og vente på skjermkort. har sjekka pakkesporet 5 ganger i dag, enda jeg vet det ikke er kommet lengere enn oslo :p

mitt 3870 kjøpte jeg over disk, slapp denne "suspension week" ;)

Skjønner det godt, sitter å venter på pakke fra komplett med Trådløs router, hdd og 4870. Og det virker ikke som det skjer noe som helst på lageret der borte:P

Endret av Timster
Lenke til kommentar

Hvilken strømforsyning bør jeg velge for HD4870 1GB + HD4870X2

med dette oppsettet:

ABIT IX38-QuadGT

Core 2 Quad Q9550 (denne skal nok klokkes litt over 3GHz)

Samsung Spinpoint F1 1TB (2 stk)

WESTERN DIGITAL VELOCIRAPTOR 300GB

G.SKILL 8 GB RAM

2 stk dvd-stasjoner

og noen vifter

Har sett på denne strømforsyningen:

Corsair TX 750W

Er dette en bra nok strømforsyning? Er dette kvalitets-watt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...