Andrull Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Konkurranse, konkurranse og enda litt mer konkurranse. Nvidia og AMD kan ikke produsere alle kortene selv, og trenger hjelp fra andre produsenter. (som naturligvis vil ta store deler av PR'en selv, samt skryte på at deres produkt er bedre enn fra de andre produsentene) Det er Nvidia og AMD som bestemmer hva produsentene kan gjøre med kortene, hva de skal produsere og hvordan... Noen produsenter har en fot i hver leir og produserer både for AMD og Nvidia (Eks Asus) Endret 20. august 2008 av Andrull Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Prøvde meg på netshop nå. Etter 2 forsøk på pcutstyr er jeg temmelig lei. Skal sende en lang og klagende mail til pcutstyr og forklare at de har mistet meg som kunde. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nå har jeg fått x2 kortet mitt Jeg også! Dæven, det var tungt og godt å holde i... Nå skal jeg kose meg med flightsimmen min, så får heller testfreakerne i dette forumet komme med benchmarks og andre tekniske uvesentligheter. :!: Sinclair Ja, var svært!! Fikk nesten ikke plass i thermaltake fulltoweret mitt. Fikk en corsair 1000w i samme bestilling. Den var også flere cm lengre en den gamle råtne Hiper'n min :!: Endelig blir det morro med spill på 30" min Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Først kluss med pcutstyr der jeg ikke fikk kortet selv om det stod 20+ når jeg bestilte. Så bestilte jeg på Navitel.no med VISA, lager status gikk ned og regnet med at jeg var sikkret, men så får jeg e-mail (ikke før jeg har forespurt varen selvsagt) Her har det dessverre skjedd en feil. Mulig at vår lagerstatus har vært feil. Vi har ikke hatt dette kortet inne. Det er bekreftet ankomst 27/08. Vi beklager selvsagt dette så mye. ----------------------------------- Hva i helsike er det med meg og higendkort bestillinger(bestandig et eller annet), sitter jeg uten spill pc minst en uke svarte ***** . For holdet meg til komplett... edit og 3600kr fattigere. Ikkje bra å bli EID av en "Amentio" klone. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det varierer veldig men er mot slutten av måneden som regel. Og som regel på søndager etter det jeg har fått inntrykk av.. Jeg trodde de virkelig hadde en fast dag, og det er den tredje onsdagen hver måned? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Det varierer veldig men er mot slutten av måneden som regel. Og som regel på søndager etter det jeg har fått inntrykk av.. Jeg trodde de virkelig hadde en fast dag, og det er den tredje onsdagen hver måned? Det er jo idag isåfall, hvordan er egentlig statusen med driveren til x2 idag, bruker det forsatt bare beta drivere ? (8.8) Endret 20. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja...kanskje det har vært det i det siste Ser juni driverne kom ut 18.juni ja en ONSDAG...hehe Mulig det er det som gjelder nå i disse dager Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dæven det flyter godt i spilla med x2 kortet. Tilogmed Conan kjører smooth i 2560 x 1600 med alt på high! I like it :!: Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hva er lengden på x2 kortene? Noen som kan komme med mål? Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dentro: Jeg misunner deg! Hva slags hardware har du utenom skjermkortet? Var det ikke noen som kom fram til at det var 27cm i lengde? Mulig den personen har tatt feil men vil tro det stemmer meget bra. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 catalyst_8.8_8.522_aug13 Tester nå Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvordan er Club3Ds RMA rutiner? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 catalyst_8.8_8.522_aug13 Tester nå Har du fått de ned alt altså? Går i 5kbps her, på sitt beste vell og merke Noen anelse om de er BETA eller ikke? Virker jo litt merkelig om noen skal ha fått tak i Final av 8.8 også har ikke AMD/ATI selv lagt de ut enda? De skulle normalt kommet med nye drivere idag? Og hvorfor er build nummeret det samme som en BETA driver vi fikk for en liten stund tilbake? Sitter jo med 8.52.2 BETA drivere selv akkurat nå? Er det noen forskjell i det hele tatt? Blitt helt forvirra ettersom det virker som AMD/ATI har satt forskjellige team på 8.8BETA driverne, 8.52.2 BETA er jo nyere enn 8.52.6, og om 8.54 i det hele tatt er noe nyere enn de igjen aner jeg ikke? Har rota meg helt bort i dissa nummra jeg Men syntes da det er merkelig å komme med nye drivere (om de er BETA eller ei) som har lavere buildnummer enn BETA drivere som ble sluppet for over en uke siden? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Angående det problemet med Vista og DVI. Hvis jeg kjøper et Sapphire Radeon HD 4870, Windos Vista Ultimate og en Samsung Syncmaster 226BW, så kommer jeg antaglivis til å kunne bruke DVI-kabel? Kan jeg eventuelt bytte det/få pengene tilbake hvis det ikke funker da? Takker for svar Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må du nesten høre om der du kjøper kortet.... nå har netshop 11 4870x2 inne, har flyttet min bestilling dit og regner med navitel ordner opp i rotet, de har ikke svart meg men ser i alle fall at ordren er slettet. Haddet vært fint om de haddet feks svart "vi beklager der som har skjedd, odren er slettet og pengene kommer snart tilbake på din konto" , blir ikke flere turer dit for min del... Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da har jeg bestilt meg nytt skjermkort His Radeon HD 4870:D ska byttes ut med GeForce 8800GTS ska bli delig å kunne spille med høyere FPS Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da har jeg bestilt meg nytt skjermkort His Radeon HD 4870:D ska byttes ut med GeForce 8800GTS ska bli delig å kunne spille med høyere FPS Det blir en god ytelsesforbedring du får der ja Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vurderer å bestille meg dette kortet. Barer lurer på om psu holder til x2 kortet. Har en HX620w. Drar 9800gx2 fint. Noen som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 HX620W vil klare 4870X2 uten problemer. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har inførskaffat mig ett 4870 så nu åker 8800gt Alpha Hunden ut..men är det okej att kjøre kortet på 520Watt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå