Bruno Mars Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Lenge siden det er diskutert; Begge mine HIS 4850 ligger på 80 +/- i idle. Alle viftene i kabinettet er da på svakeste styrke (Se maskinvare i profilen min). Ingen ting er overklokket. System temp på 40 +/-. CPU også på rundt 40. Er det greie temperaturer? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 20. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Lenge siden det er diskutert; Begge mine HIS 4850 ligger på 80 +/- i idle. Alle viftene i kabinettet er da på svakeste styrke (Se maskinvare i profilen min). Ingen ting er overklokket. System temp på 40 +/-. CPU også på rundt 40. Er det greie temperaturer? Jeg hadde ikke kost meg med den temperaturen på skjermkortet, selv om det skal gå greit. Ville justert opp viftehastigheten! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Du tenker da på viftene i kabinettet? Det gjør jeg når jeg kjører spill. Da er alt på fullt. Har ikke sett på de temperaturene enda. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 frodo mente nok viften som er på skjermkortene dine, siden de kjører meget lavt på stock. Lenke til kommentar
HowardKey Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Nå har jeg fått x2 kortet mitt Jeg også! Dæven, det var tungt og godt å holde i... Nå skal jeg kose meg med flightsimmen min, så får heller testfreakerne i dette forumet komme med benchmarks og andre tekniske uvesentligheter. :!: Sinclair Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Først kluss med pcutstyr der jeg ikke fikk kortet selv om det stod 20+ når jeg bestilte. Så bestilte jeg på Navitel.no med VISA, lager status gikk ned og regnet med at jeg var sikkret, men så får jeg e-mail (ikke før jeg har forespurt varen selvsagt) Her har det dessverre skjedd en feil. Mulig at vår lagerstatus har vært feil. Vi har ikke hatt dette kortet inne. Det er bekreftet ankomst 27/08. Vi beklager selvsagt dette så mye. ----------------------------------- Hva i helsike er det med meg og higendkort bestillinger(bestandig et eller annet), sitter jeg uten spill pc minst en uke svarte ***** . For holdet meg til komplett... edit og 3600kr fattigere. Endret 20. august 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Gjør nettbutikkene dette bevisst for å lure til seg flere kunder? Kan nesten ikke tro noe annet om de, i og med at du har opplevd det samme 2 ganger Simalarion. Og var spesiell den med 20+ i lagerbeholdning, greit å gjøre feil men 20 stk feil i beholdning er ikke lite heller. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Bestilte fra PCutstyr.no først, men da ASUS varianten. Så fant jeg ut at den kom senere, så da fikk jeg byttet til Sapphire varianten. Den ble da sendt på mandag... Må bare vente til ca fredag så regner jeg med at den er her. Gjør nettbutikkene dette bevisst for å lure til seg flere kunder? Kan nesten ikke tro noe annet om de, i og med at du har opplevd det samme 2 ganger Simalarion. Og var spesiell den med 20+ i lagerbeholdning, greit å gjøre feil men 20 stk feil i beholdning er ikke lite heller. Det skyldes nok heller at lagerbeholdningen ikke hos alle oppdateres umiddelbart, men i tidsintervaller. Eneste jeg har sett som har "umiddelbar" oppdatering er Netshop og Komplett. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Som jeg skriver gikk lagerstatus ned fra 17 til 16 når jeg bestilte på navitel og betalte med kort. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Det skyldes nok heller at lagerbeholdningen ikke hos alle oppdateres umiddelbart, men i tidsintervaller. Eneste jeg har sett som har "umiddelbar" oppdatering er Netshop og Komplett. Hvis Netshop's lagerstatus er å stole på, de har 2 stk. Club3D HD4870X2 på fjernlager (1-3 dager leveringstid) akkurat nå. EDIT: Link for de som vil løpe Endret 20. august 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 For min del må jeg vente på svaret fra Navitel, de har jo pengene mine så litt låst fast for øyeblikket. Blir spennendet å se hva de svarer, bruker tid nå. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hvilken dato er det ATI pleier å komme med driver-oppdateringer? Endret 20. august 2008 av Biomec Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Det varierer veldig men er mot slutten av måneden som regel. Og som regel på søndager etter det jeg har fått inntrykk av.. Lenke til kommentar
kvams Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 hvordan fikse viften på skjermkortet 4850 ? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 20. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Du tenker da på viftene i kabinettet? Det gjør jeg når jeg kjører spill. Da er alt på fullt. Har ikke sett på de temperaturene enda. frodo mente nok viften som er på skjermkortene dine, siden de kjører meget lavt på stock. Jepp, mente viftene på skjermkortet! Lag en ny profil i CCC, gå inn og rediger profil-filen i f.eks. notisblokk, sett vifter til manuell innstilling og velg en hastighet! Mer info: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=192932 hvordan fikse viften på skjermkortet 4850 ? Lag en ny profil i CCC, gå inn og rediger profil-filen i f.eks. notisblokk, sett vifter til manuell innstilling og velg en hastighet! Mer info: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=192932 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 40% var akkurat passe, og var ikke noe ekstra bråk. 50% ble for mye. Ligger nå på 60 grader. Thnx. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Hva er egentlig forskjellen på f.eks. et HD4870-kort fra Club3D og et fra Sapphire, Gigabyte eller noen av de andre? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Hva er egentlig forskjellen på f.eks. et HD4870-kort fra Club3D og et fra Sapphire, Gigabyte eller noen av de andre? Vanligvis bare klistremerket, og bundelen(hvor mye ekstrautstyr som følger med i pakken). I noen tilfeller kjøler, og en liten fabrikkoverklokk. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Nå må det vel snart komme en sticky som sier dette en gang for alle kanskje? Er vel århundres mest spørte spørsmål innad maskinvare. (svaret er jo da også alltid det samme) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Skjønner det godt jeg. Hvorfor i all verden gir ikke nVidia og ATI ut kortene sine under sitt navn slik at man får et kort og en bundel å forholde seg til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå