RamGuy Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 AMD hover inn penger for tiden! Vell fortjent! Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) omfg, Asus 4870x2 fra komplett er i posten, WOO! Ahh... og misunnelsen brer seg! Skulle bestilt Asus i stedet. Endret 15. august 2008 av Pennywise Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Da var pakken min klar! AMD/ATI Catalyst Driver 8.8BETA (Build: 8.52.6) for Windows XP 32bit Endret 15. august 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 bestilt Asus 4870x2 fra komplett, men mitt har ikke blitt sent enda :/ ser datoen blei flytta fram 3 dager. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 "jeg har liksom ikke skjønt vitsen med antistatiske poser" ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 De er som bobleplast, lagd for å sprenges.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Mm, bobleplast - en livsstil Anyhu, det gikk ikke så bra for meg når jeg skulle forandre på viftehastigheten til mitt 4850-kort. Maskinen beynte nemlig å svikte når den skulle restarte, kom seg liksom ikke helt fram til innloggingsmenyen og bare restartet på nytt, nesten i det uendelige. Per ca.10. restart kom jeg inn. Det hjalp å slette alt jeg hadde installert fra før fra ATI, men straks jeg skulle restarte kom det samme problemet. Til slutt etter en hel masse troubel shooting endte jeg opp med å reinstallere hele Windows. Heldigvis for meg var den nyinstallert fra før, så det gjorde ikke så mye. Uansett så ble det litt slitsomt, men nå funker alt som det skal, med 16 % viftebruk og 75 celsius ved idle. Jeg er klar over at den jevne varmen skal være bra for komponentene, skulle egentlig bare teste det ut. Hvis det skulle være av interesse så benytter jeg drivere av typen 8.7 og har 64-bits Vista. Dette var for meg litt sjokk; har liksom aldri hørt om det. Tror jeg venter på et litt mer solid alternativ for vifteregulering Endret 15. august 2008 av Motoko Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg sitter tolmodig og venter på at Gigabyte skal spyttet ut et par eksemplarer.. ..huff Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Har ikke holdt meg oppdatert ang hvor fleksibelt crossfire kan vær, men var det sånn at man kan kjøre et x2 sammen med ett 4870 i cf ? Er jo litt billigere løsning i så fall en 2stk x2 for dem som bare vil ha litt mer kraft èn stk x2, spør siden jeg nettopp så en video på youtube som hevdet han gjorde det. Og ang nvidia sitt svar mot x2, er det ikke temlig usannsynelig at de vil lansere 280gx2, tenker siden hvis de viste at det er hva de kommer til og gjøre snart så burde de jo ha ropt ut om det for og melke pr og hindre kjøp av x2 allerede, bare noe som slo meg siden det virker jo som den logiske tingen og gjør hvis man var dem. Var forresten fryktlig mye ram du hadde i systemet ditt wheelman, tenker jeg vil ha HIS jeg med skrujern+integrert lommelykt og stilig design uten diverse bilder på. Klør infernalsk bare av å se på kjøp knappen nå, systemet mitt trenger en skikkelig boost. p.s hvordan får man en som i En til, altså med ett sånt lite tegn over e'en ? Skjønner hva jeg mente håper jeg. edit:glem det tullet fant jo ut av det nå. Edit: hvis dette tri-fire funker, vet dere om det er blitt testet ennå, så jeg kan se skaleringen sammen med x2 ? Endret 15. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
kvams Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 har enda problem med skjermkortet Jeg har PowerColor Radeon HD 4850 512MB GDDR3 Instalert Windows xp 64 Bit Jeg har instalert driverne fra cd platen og jeg lagger i spill :/ så slettet jeg de igjen. Så lastet jeg de ned fra nettet og jeg lagget enda Noen som har en ide hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har ikke holdt meg oppdatert ang hvor fleksibelt crossfire kan vær, men var det sånn at man kan kjøre et x2 sammen med ett 4870 i cf ? Er jo litt billigere løsning i så fall en 2stk x2 for dem som bare vil ha litt mer kraft èn stk x2, spør siden jeg nettopp så en video på youtube som hevdet han gjorde det. Og ang nvidia sitt svar mot x2, er det ikke temlig usannsynelig at de vil lansere 280gx2, tenker siden hvis de viste at det er hva de kommer til og gjøre snart så burde de jo ha ropt ut om det for og melke pr og hindre kjøp av x2 allerede, bare noe som slo meg siden det virker jo som den logiske tingen og gjør hvis man var dem. Var forresten fryktlig mye ram du hadde i systemet ditt wheelman, tenker jeg vil ha HIS jeg med skrujern+integrert lommelykt og stilig design uten diverse bilder på. Klør infernalsk bare av å se på kjøp knappen nå, systemet mitt trenger en skikkelig boost. p.s hvordan får man en som i En til, altså med ett sånt lite tegn over e'en ? Skjønner hva jeg mente håper jeg. edit:glem det tullet fant ut av det jo. Edit: hvis dette tri-fire funker, vet dere om det er blitt testet ennå, så jeg kan se skaleringen sammen med x2 ? 1. du får è over een ved å holde skift trykk på den også trykke e 2. alienware har en liten test med nVidia kort og ATI og et fett intervju der du ser at du tar en stresstest med 1 stykk 4070X2 :o se her: http://www.alienware.com/microsite/ati/ati...800-series.aspx se nederst 3.crossfire støtter opp til 4 GPUer (altså 2 4870X2 eller 4 4870 hvis noen kommer til å trenge det Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) har enda problem med skjermkortet Jeg har PowerColor Radeon HD 4850 512MB GDDR3 Instalert Windows xp 64 Bit Jeg har instalert driverne fra cd platen og jeg lagger i spill :/ så slettet jeg de igjen. Så lastet jeg de ned fra nettet og jeg lagget enda Noen som har en ide hva som kan være årsaken? Alt jeg kan komme på er om du har husket og avinnstalere de gamle driverne først, eller kanskje rensket de skikkelig bort med et eller annet cleaner program. Kanskje kortet bare er defekt eller for varmt heller. Vet ikke om noe annet jeg. Endret 15. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) 1. du får è over een ved å holde skift trykk på den også trykke e 2. alienware har en liten test med nVidia kort og ATI og et fett intervju der du ser at du tar en stresstest med 1 stykk 4070X2 :o se her: http://www.alienware.com/microsite/ati/ati...800-series.aspx se nederst 3.crossfire støtter opp til 4 GPUer (altså 2 4870X2 eller 4 4870 hvis noen kommer til å trenge det Jupp fant ut av den è'en Går og tar en titt med en gang jeg Jeg visste forresten at det var støttet 4gpu'er, bare ikke 3. Endret 15. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg vil ha fire stk 4870x2 i en maskin :/ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) jeg og Endret 15. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg vil ha fire stk 4870x2 i en maskin :/ Har du ikke litt lite RAM til dette??? Ref. signaturen din som sier 0GB RAM Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Har ikke holdt meg oppdatert ang hvor fleksibelt crossfire kan vær, men var det sånn at man kan kjøre et x2 sammen med ett 4870 i cf ? Er jo litt billigere løsning i så fall en 2stk x2 for dem som bare vil ha litt mer kraft èn stk x2, spør siden jeg nettopp så en video på youtube som hevdet han gjorde det. Og ang nvidia sitt svar mot x2, er det ikke temlig usannsynelig at de vil lansere 280gx2, tenker siden hvis de viste at det er hva de kommer til og gjøre snart så burde de jo ha ropt ut om det for og melke pr og hindre kjøp av x2 allerede, bare noe som slo meg siden det virker jo som den logiske tingen og gjør hvis man var dem. Var forresten fryktlig mye ram du hadde i systemet ditt wheelman, tenker jeg vil ha HIS jeg med skrujern+integrert lommelykt og stilig design uten diverse bilder på. Klør infernalsk bare av å se på kjøp knappen nå, systemet mitt trenger en skikkelig boost. p.s hvordan får man en som i En til, altså med ett sånt lite tegn over e'en ? Skjønner hva jeg mente håper jeg. edit:glem det tullet fant ut av det jo. Edit: hvis dette tri-fire funker, vet dere om det er blitt testet ennå, så jeg kan se skaleringen sammen med x2 ? 1. du får è over een ved å holde skift trykk på den også trykke e 2. alienware har en liten test med nVidia kort og ATI og et fett intervju der du ser at du tar en stresstest med 1 stykk 4070X2 :o se her: http://www.alienware.com/microsite/ati/ati...800-series.aspx se nederst 3.crossfire støtter opp til 4 GPUer (altså 2 4870X2 eller 4 4870 hvis noen kommer til å trenge det på den alienware siden, er det bare meg, eller lukter det litt fishy med den crysis benchmarken? 4870x2 CF, 65fps ved 1920x1200 med 4xAA? alle de testene jeg har sett så langt, har samme eller mindre fps med 0 AA kan det være at de har løget på noen fps? edit: leif Endret 15. august 2008 av *Magnus* Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg vil ha fire stk 4870x2 i en maskin :/ Hysj da ikke si sånt, det vil jeg å. Det er tross alt alle dere her på forumet som har slik dårlig innflytelse på lommeboken min ! All hardware galskap blir jo bare amplifisert av å henge på forumet her Så foresten en test med x2 i cf-x hvor det ikke ville skalere over 2 gpu'er, det ville vært kjipt og oppleve det da ! Endret 15. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg vil ha fire stk 4870x2 i en maskin :/ Dette kan by på ett par utfordringer. Det vil ikke bare sprenge hva enn PSU du putter i maskinene, men vil ta knekken på sikringsskapet også. Du kan også kvitte deg med alt som heter varmeovn i huset, det kommer til å å varme opp hele huset, selv midt i norsk vinter. Endret 15. august 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå