El Pistolero Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Asetek vannblokk til 4870X2. Det der er da et 4870 kort..? Ikke vet jeg.. :O Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Kjøler er beregnet på HD4870X2, men det virker at de hadde ikke det når de tok bilde. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Kjører du spillet i DirectX 10 så kjører du DirectX10 også ved High instillinger! Jupp. DX10 High, både krever mer og ser bedre ut. Å visste ikke det. Men så hvis jeg setter alt på high i spillet, er det da automatisk dx10 eller 9 da, hvordan skal jeg kunne vite det ? og kan man ha medium og low også i dx10 ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hvorvidt grafikken er særlig bedre i medium eller low skal jeg ikke si noe på, men du velger om du ønsker å kjøre i DX9 eller DX10 modus når du starter spillet. Har du Vista så er dette automatisk DX10 om du trykker på den vanlige snarveien. Ønsker du å kjøre i DX9 så kan du ivhertfall gå på: Start -> Spill (vista sin originale spillmappe)-> høyreklikk på Crysis -> Velg DX9. Det første du da vil se er at Very High er grået ut. Må bare gjøre deg oppmerksom på at forskjellen mellom High DX10 og DX9 ikke er noe voldsom, men den er der. F. eks så er det en del ekstra "jaggies" på blader og kanter. DX10 blurer ut visse hakkete kanter og slikt. Samt litt dårligere lyseffekter. Endret 13. august 2008 av andrull Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Hmm.. Opplever noen problemer med driverne til AMD/ATI, prøvd med både 8.8BETA og 8.7, men samme problem med begge. Problemet er en Error 134 i World of Warcraft som kommer med engang du logger inn som gjør at du ikke kan spille i det hele tatt? Har fungert i noen dager med 8.8BETA, men plutselig kom feilmeldingen og etter det får jeg altså ikke starter opp, etter et raskt google søk ser alle error 134 problemer ut til å være relatert til AMD/ATI skjermkort drivere Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hmm.. Opplever noen problemer med driverne til AMD/ATI, prøvd med både 8.8BETA og 8.7, men samme problem med begge. Problemet er en Error 134 i World of Warcraft som kommer med engang du logger inn som gjør at du ikke kan spille i det hele tatt? Har fungert i noen dager med 8.8BETA, men plutselig kom feilmeldingen og etter det får jeg altså ikke starter opp, etter et raskt google søk ser alle error 134 problemer ut til å være relatert til AMD/ATI skjermkort drivere Dette er rart, hvis det har fungert før, da kan du re-installere driveren og da bør det gå (teoretisk) . Prøv å fjerne den først, kjør en drivercleaner for å rense bort alt dritt og rester fra tidligere drivere først. Endret 13. august 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Bruker DriveSweeper, men det viser seg nå at det ikke var skjermkortet eller driveren i det hele tatt, fordi jeg bestemte meg nå til slutt for å prøve en re-installasjon av hele spillet, men ikke engang det går? Får error under installasjonen? Søker opp enda nærmere rundt error 134 og Blizzard anbefalte å kjøre en fullstendig CHKDSK check og memtest for å sjekke at det ikke er problemer relatert til minne eller harddisk. Minne testet jeg for to dager siden, så vet at det ikke er noe problem der, men harddisken derimot.. Kom jo en LANG liste med corrupted data? Har aldri opplevd corrupted data på harddisken før? Hva kan ha forutsaket det? Er jo bare en uke siden jeg fikk mitt nye ASUS P5Q-Deluxe kort, og jeg gjorde en fullstendig formatering av systemet for noen dager siden da jeg satt mine 2x Hitachi disker opp i RAID0? Det ble veldig off-topic, men send gjerne tips via PM Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hmm.. hvorfor står det 1stk forventet leveringsdato 21/8 i ordren på 4870x2, men 5stk ubekreftet 26/8 i annonsen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Bruker DriveSweeper, men det viser seg nå at det ikke var skjermkortet eller driveren i det hele tatt, fordi jeg bestemte meg nå til slutt for å prøve en re-installasjon av hele spillet, men ikke engang det går? Får error under installasjonen? Søker opp enda nærmere rundt error 134 og Blizzard anbefalte å kjøre en fullstendig CHKDSK check og memtest for å sjekke at det ikke er problemer relatert til minne eller harddisk. Minne testet jeg for to dager siden, så vet at det ikke er noe problem der, men harddisken derimot.. Kom jo en LANG liste med corrupted data? Har aldri opplevd corrupted data på harddisken før? Hva kan ha forutsaket det? Er jo bare en uke siden jeg fikk mitt nye ASUS P5Q-Deluxe kort, og jeg gjorde en fullstendig formatering av systemet for noen dager siden da jeg satt mine 2x Hitachi disker opp i RAID0? Det ble veldig off-topic, men send gjerne tips via PM http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...amp;pageNo=5#81 hvertfall error 134 er at datan ikke greier å lese fila wow.exe (start-up fila) så det er snakk om korrupt data Endret 14. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hjelper ikke med beste priser på første siden når man ikke får kjøpt det uansett (, vente er jo et he**** ). Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hmm.. hvorfor står det 1stk forventet leveringsdato 21/8 i ordren på 4870x2, men 5stk ubekreftet 26/8 i annonsen? Det er helt enkelt fordi de forventer å få inn en levering 21, men der er alle kortene bestilt. "Ledige" kort får de ikkje inn før 26. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 fant denne: http://www.xtremesystems.org/Forums/showth...835#post3214835 testen i dag av 4870x2, det ser ganske lovende ut. Riktignok bare benchmark da. Lenke til kommentar
Axdahl Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hva i huleste er forskjellen på: SAPPHIRE Grafikkort Radeon HD4870 512M GDDR5 PCI-E DUAL DVI-I / TVO og SAPPHIRE RADEON HD4870 512MB DDR5 PCI-E 2.0 DUAL-DVI HDCP L-RETAIL IN thx thx thx. begge har dual dviutganger, men den øverste har tv-out og den nederste har "hdcp" for den som vet hva det er...? :S eller? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Det er samme kort!! Lenke til kommentar
Axdahl Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 :S serr? må være en eller annen random forskjell siden de begge selges hos komplett, det ene 50 spenn dyrere enn det andre. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Er sikkert forskjell på hva som følger med i bundelen, er vell en Lite-R bundel på den billigste tenker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Og der kom 4870 i posten. Gled meg til å fyre opp maskina første gongen no. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Noen her som har 4870x2? Hvordan yter dette forhold til et g8800gts 640mb? Vil pcen min være flaskehals? e6600,4gb ram, har crosshair "sikker skriveleif" 620watt strømforsyning. Eller er det mer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Noen her som har 4870x2? Hvordan yter dette forhold til et g8800gts 640mb? Vil pcen min være flaskehals? e6600,4gb ram, har crosshair "sikker skriveleif" 620watt strømforsyning. Eller er det mer. Tja, "RamGuy" Skreiv at en Q6600 på standard frekvens kunne bli en Flaskehals med et 4870X2. I en bittelitt overklokket tilstand så skal saken være en annen. Tror Systemet ditt vil kunne drive greit, men det er ingen tvil om at du har noe å tjene på å kjøpe en ny CPU, E8400/E8500 er gode (Og billige, 1200/1300 kroner). Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 En Q6600 vil nok definitivt være en flaskehlas på 2,4GHz. Få den opp i en 3GHz og den falskehalsen minsker betydelig. Enda litt høyere er nok også greit det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå