Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Ja da var det gjort. Avbestilte 2x 4870 512mb. Tenkte at det var jo idiotisk å betale så mye for dårligere kort når du kan få 4870x2 til den pris/ytelsen.

Smart trekk. Med priser som £306.99, HD4870X2 har den beste price/performance og tillegg er det beste kortet i markedet. Vi har aldri sett maken til dette før, både price/performance + det beste kortet i markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har da to stk 4870 som jeg kjører i crossfire. Men hvilke drivere er best for dette?

Grunnen til at jeg spør er at jeg fikk så lav FPS i Crysis da jeg kjørte benchmark.

238163.jpeg

Ser neste ut som Crysis ikke oppdaga crossfire. Fikk beskjed om å prøve driver 8.8 beta. Men fikk nå høre at den er dritt. Kjører v8.7 nå. Har skjekka at Crossfire er aktivert i CCC

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har da to stk 4870 som jeg kjører i crossfire. Men hvilke drivere er best for dette?

Grunnen til at jeg spør er at jeg fikk så lav FPS i Crysis da jeg kjørte benchmark.

238163.jpeg

Ser neste ut som Crysis ikke oppdaga crossfire. Fikk beskjed om å prøve driver 8.8 beta. Men fikk nå høre at den er dritt. Kjører v8.7 nå. Har skjekka at Crossfire er aktivert i CCC

Finnes 3 forskjellige betaer av 8.8.At du fikk høre at den er dritt betyr vel ikkje noe... Samme som at ryktene gikk på at x38 ikkje funket med noe annet i pci-e portene enn skjermkort LOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jeg har testet alle de 3 versjonene av 8.8 beta, og de er veldig bra faktisk! Powerplay fungerer, bra med fps i Crysis og rekorder i alle 3dmarks kor min del. Har testa en del spill også, og ingen feil. Spillte faktisk også Red Alert 3 beta :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Hei.

238163.jpeg

Finnes 3 forskjellige betaer av 8.8.At du fikk høre at den er dritt betyr vel ikkje noe... Samme som at ryktene gikk på at x38 ikkje funket med noe annet i pci-e portene enn skjermkort LOOOOOOOOOOOOOOOOL

Hvilken verson av dem skal jeg bruke? (link)

Og vill dette fikse problemet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...