Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste maskinen min skal bli en fullt vannkjølt m-atx-thingie med 4870x2 i crossfire :fun:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
No, i'm not shitt'n 'ya

EDIT: Man kan jo kjøre 4870 og 4870x2 i crossfire

Blir et artig byggeprosjekt som du må kjøre full worklog på Wheelman :thumbup: Jeg savner flere Barebone byggeprosjekter, ser ut som alle går for Maxisize og andre gedigne rariteter.

Er det noe vi virkelig trenger så er det gode og kreative Barebone"aktige" selvbygg. Må da være noen her som tør ta utfordringen i tillegg til wheelman? ;)

La oss se flere "smallfactor" inspirerte byggeprosjekter. Og ikke da bare HTPC-stereobenk-komponent som har dominert de få prosjektene som har vært.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Theo343 : Tja, jeg har personlig aldri likt sælig barebone pga at jeg får litt klaus av å se på disse minimalistiske (og sexy) maskinene som faktisk skal greie å holde en pc kjølig.

Men har hørt at det begynner å komme på plass litt bedre teknologi som vil muligjøre at man får samme kjøling som en Noctua H12 på omtrent 1/3 av plassen og kombinerer man dette med løsninger som flytter varmen raskt ut av kabinettet på barebonen og mediapcen så blir det tvert mye mer interessant.

Edit : Når det gjelder prisen på nye 4870X2 kort så tipper jeg vi kommer til å se forholdvise "høye" priser ved launch, at utgangsprisen kommer til å være nærme GTx280 til å begynne med betyr jo heller ikke at man fort kan se en prisreduksjon på 250-500 kr etter ei uke eller to.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle vente med å bestille et 4870 kort til 4870x2 kom ut. Men så nå at det begynte å minke av Corsair Powersupply 650W'n på komplett så ville ikke utsette hele kjøpet en måned til så jeg bestilte nå jeg :D

Endret av Abba91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...