Cortinarius rubellus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 3500 rundt der, kanskje litt høyere=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Oi. Kjem det til å synke i pris, tru? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Tror 3500kr for de billigste er en grei pris å anta. Kanskje synke ned mot 3000 kr etter en stund, men tror nok ikke den dropper så altfor raskt. Den baserer seg på to HD 4870, og vil nok droppe like raskt i pris. Med tanke på at den da blir det beste skjermkortet, så kan det nok ta litt tid før Nvidia kommer med et svar som får ATI til å senke prisen. Endret 8. august 2008 av andrull Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er enig i den, tror Nvidia tok ut tommelen etter 48xx serien kom=) Er godt å se at begge 2 har gode kort nå og endelig litt konkuranse. Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Theck1: Du er nok ikke den eneste som lurer på det med lyd, men slik som jeg forstår det så er det hovedkortet/lydkortet som står for lyden, og så går lyden gjennom PCI porten inn i skjermkortet og ut HDMI kontakten. Hvis noen mener at dette er feil, så rett meg gjerne Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lurer på hvordan resultatene blir med tanke på microstuttering når den ferdige versjonen kommer ut med tanke på dette: http://www.pcgameshardware.com/aid,653711/...eon_HD_4870_X2/ Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De har fjernet den beta-drivern etter Ati sitt ønske:( Bra jeg rakk å laste den ned da Jeg rakk også Men jeg avinstallerte den ettersom den gav dårligere ytelse... kanskje det bare var bedre for CrossFire? Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Oi. Kjem det til å synke i pris, tru? Jeg tipper at den begynner på 3500 ved lansering, og vil synke under 3000 etter par uker. Men dette kan variere litt avhengig av hvordan Nvidia klarer å levere et billig og bra kort. Flere rykter antyder at Nvidia har planer for å ta opp kampen, og kommer til å lansere et nytt kort ganske umiddelbart. Prisen på HD4870X2 vil være direkte avhengig av pris og ytelse av dette kortet (GTX 280+/x2/?? eller hva de måtte finne på). Det blir spennende å se hvordan denne historiske konkurransen vil bidra til bedre og billigere GPU for oss alle. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Theck1: Du er nok ikke den eneste som lurer på det med lyd, men slik som jeg forstår det så er det hovedkortet/lydkortet som står for lyden, og så går lyden gjennom PCI porten inn i skjermkortet og ut HDMI kontakten. Hvis noen mener at dette er feil, så rett meg gjerne Takk for svar Får google videre og vente på at folk får seg det og tester. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Theck1: Du er nok ikke den eneste som lurer på det med lyd, men slik som jeg forstår det så er det hovedkortet/lydkortet som står for lyden, og så går lyden gjennom PCI porten inn i skjermkortet og ut HDMI kontakten. Hvis noen mener at dette er feil, så rett meg gjerne Takk for svar Får google videre og vente på at folk får seg det og tester. ATI har egen HD lydkontroller integrert på grafikk kortet , man trenger således ikke "lyd på hovedkortet" til motsetning fra nvidias gfx kort. Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis det er egen lydkontroller på skjermkortet, vil ikke dette da "snylte" på grafikken? Kunne du linket til mer info om dette syar2003? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ATI har egen HD lydkontroller integrert på grafikk kortet , man trenger således ikke "lyd på hovedkortet" til motsetning fra nvidias gfx kort. Allright! Så støtter lydkontrolleren Dolby TrueHD og sender det som lossless lyd over dvi til hdmi eller sender den all info rett til reciever slik at reciever dekoder? Interessert i mer detaljert info om hva som støttes av lydformater, og gjerne hvordan det foregår. Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 HD 4870X2 Crossfire-X scaling http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33929391 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ah ..., nå mangler det bare se disse i crysis. Spennans dette her! Mente å høre at de endelige driveren har vært klare en stund allerede, isåfall så er vel dette med de offesielle driverne kanskje. Endret 8. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 HD 4870X2 Crossfire-X scaling Det var litt av en skalering. Dette er en god del bedre enn skalering i 30000-serien. I like it! Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 HD 4870X2 Crossfire-X scaling Det var litt av en skalering. Dette er en god del bedre enn skalering i 30000-serien. I like it! Ofcourse!! We all like it Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ja nå begynner det ligne noe,kanonskalering det der ja og 3000000 serien var elendig i cfx ja... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ja, 300000000000000000000 serien har dårlig skalering med 4 gpu. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ble veldig mange nuller her plutselig, ikke vondt ment;) Noen som forøvrig har hørt hvordan tilgangen på X2 varianten kommer til å bli? Lenke til kommentar
sorcer83 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har fått 4970 kortet mitt nå, men har ikke fått den strømforsyninga jeg har bestilt. Er det farlig å ikke sette inn de 2 strømkontaktene som jeg skal sette inn på skjermkortet? Har kanskje 1 slik utgang på min 400W nåværende strømforsyning. Trenger svar ASAP.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå