Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal nok slå deg Core2Dude, venter bare på Vista Ultimate 64-bit, havner nok i postkassa i morgen! :)

Jeg regner med jeg blir kastet ut av listen etterhvert som tråden blir mer kjent ja :p sitter tross alt kun med en lavklokket cpu og et HD4870...

får snart ny cpu kjøler så da blir det ny testing gitt :devil:

EDIT: hmm. Ser du har et GTX280, og da tror jeg du må klokke det mye for å slå mine rekorder :p HD4870 gjør det faktisk bra i Crysis til å være ATI. Du har "fordel" av "how it meant to be played", men ser du i den nye hw.no testen av HIS HD 4870 så er det faktisk likt på 1680x1050 oppløsningen :p

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Skaff deg vannkjøling og klokk til du ser mannen med det blingsende bronauge Core2Dude! ATI's ære hviler på dine skuldre :p

Haha :!: Jeg skulle bare visst hvor mye press jeg har på meg ja :p Men jeg venter spent på Xigmatek HDT-SD964 kjøleren som jeg antar kan bringe både CPU og meg opp i 3.5GHz stabilt ;)

Så kanskje jeg kan få til en 3.6-3.7GH< clock som holder til en Crysis benchrun? isåfall får jeg nok ny rekord skal du se :)

Lenke til kommentar
Eksepsjonelt tidlig i seng i kveld og tidlig opp hehe hmm.

Dette blir knallspennende å høre om gutta. Litt av et opplegg dere har på gang.

Jeg skal til han neste helg og oc sammen...må jo få noen Team-scores=)

Du skal få vite det fortløpende da ihvertfall...fikk ikke dratt denne helga pga. den stygge legen min :cry:

Begynner å angre på at jeg begynte på denne medisinen nå....

Lenke til kommentar
Skal nok slå deg Core2Dude, venter bare på Vista Ultimate 64-bit, havner nok i postkassa i morgen! :)

Jeg regner med jeg blir kastet ut av listen etterhvert som tråden blir mer kjent ja :p sitter tross alt kun med en lavklokket cpu og et HD4870...

får snart ny cpu kjøler så da blir det ny testing gitt :devil:

EDIT: hmm. Ser du har et GTX280, og da tror jeg du må klokke det mye for å slå mine rekorder :p HD4870 gjør det faktisk bra i Crysis til å være ATI. Du har "fordel" av "how it meant to be played", men ser du i den nye hw.no testen av HIS HD 4870 så er det faktisk likt på 1680x1050 oppløsningen :p

Ja leste det jeg også, mye vang for the bucks der ja :) Har q6600 på 3,6GHz og GPU på 740 core og 1300 mem. Innstallerer crysis nå

Sorry for offtopic, ferdig nå! :)

Lenke til kommentar
er det slik at dvi-utgangene på hd4870 (HIS) også overfører lyd gjennom den hdmi-overgangen som fulgte med skjermkortet? slik at når jeg setter på overgangen og en hdmi-kabel, så skal jeg også få lyd og bilde i f.eks. tvn?

Helt korrekt!

edit: var vel 0.1 sekund for sen der :p

Har ikke lest hele tråden, så beklager om spørsmålet er stilt før.

Tar skjermkortet av seg lydprosseseringa? Har den en egen lydbrikke?

Hvis man har en blu-ray spiller, spiller av en blu-ray film med Dolby TrueHD lydspor, vil skjermkortet klare å overføre dette til en eventuell reciever som støtter Dolby TrueHD? Vil det da stå Dolby TrueHD i displayet på recieveren ?

Vanskelig formulert spørsmål, håper dere skjønner hva jeg mener :)

Er noen kroner å spare på bluray avspiller, hvis man bare kan bruke pcen til det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...