Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig systemkvravene til Race Driver GRID?

Hvordan kjører jeg det med maskinen i signatur og et Asus P5E hovedkort?

Du vil kjøre det helt laggfritt selv i den aller høyeste oppløsningen med ditt oppsett. Men som jeg sa så er det en bug med antialiasingen i spillet så du antakeligvis må spille uten AA :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer også 4870x2 sterkt om den nye interconnect løsninge sørger for at skaleringen blir bra uansett i spill. Gjenstår å se flere tester og brukererfaringer her inne etter kortet er lansert.

Men er også spent på hva Nvidia har i metallkoffertene sine.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det jeg også tenker.

Hvis det viser seg at ytelsen blir bra, uavhenging av crossfirestøtte.. I'm in.

Men nå skal sant sies at jeg blir sikert å køpe det uansett : /

Mitt 3870X2 begynner å dra på fpsen ;¤

Det å bygge data gjorde med hardware addict..

Det er en grunn til at kompisene min tror jeg lett blowjobber for hardware : <

Lenke til kommentar

Ja, det står på driveren. De jobber med å fikse driveren og det øyeblikket de føler at driveren er god nok, vil de slippe ut monstret, tror jeg.

ATI valgte å slippe HD4850 tidligere enn forventet, og dette var for å overraske Nvidia, ville jeg tro. De kan finne på å gjøre det samme igjen, tror jeg. Fordi flere rykter antyder at Nvidia har planer for å annonsere/slippe ut noe samtidige med HD4870X2.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Jeg er spent på å evt. få voltet kortet NED og se hvorvidt dette er stabilt og evt hvor langt det går.

spennede prosjekt det der, er nok endel og hente på og gi kortet så mye volt det faktisk tenger. et skjermkort som klokker bra på stock volt får egentlig allt for mye volt i utgangspunktet.

man ser jo hvor mye dette utgjør i varme på en cpu. en dual som 4870 x2, kan nok hente mye der

Lenke til kommentar
Er visst forsatt litt stuttering ifølge denne testen

Pluss litt andre ting men det er jo bare enda en preview

Vel, han måtte få kortet til å knele for å få fremprovosert microstuttering.

To force the X2 into such situations you have to use a resolution of at least 1,920 x 1,200 and activate 8x FSAA. 24x edge detect CFAA is another way to get the card to her knees. There are almost no games that are not lagging at 20 to 30 fps while a single GPU still delivers a playable performance, still.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...