Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg monterte en Arctic-Cooling Accelero S1 Rev.2 på min 4870 og der følgte det med kjøleribbe til vrm, den er litt for lang men vist du vet hva en skive og en skrue er så bør du klare å feste den. men men ikke alle som vet hva det er da :!:

hvilke temps har du og hvor fort kjører du viften?

Lenke til kommentar
jeg monterte en Arctic-Cooling Accelero S1 Rev.2 på min 4870 og der følgte det med kjøleribbe til vrm, den er litt for lang men vist du vet hva en skive og en skrue er så bør du klare å feste den. men men ikke alle som vet hva det er da :!:

Hvor kkjøpte du den??

Kanskje denne passer:

Zalman ribbe

Endret av Buzz76
Lenke til kommentar

Fikk endelig Crossfire til å funke med de nye driverene. Det som var galt var at det ene kortet kjørte på PCIe x1 som gjorde at det ikke funka. Tok ut kortene og bytta de rundt og de funka. PCer er rare av og til :p

Anyway, en liten bench her. GA-X48-DS5, Q6600 @ 3.4GHz, 2x 4850 CF, 4GB Corsair Dominator. Ligger jeg greit an eller? :hmm:

post-30541-1217022056_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fikk endelig Crossfire til å funke med de nye driverene. Det som var galt var at det ene kortet kjørte på PCIe x1 som gjorde at det ikke funka. Tok ut kortene og bytta de rundt og de funka. PCer er rare av og til :p

Anyway, en liten bench her. GA-X48-DS5, Q6600 @ 3.4GHz, 2x 4850 CF, 4GB Corsair Dominator. Ligger jeg greit an eller? :hmm:

post-30541-1217022056_thumb.jpg

Skal du kunne sammenligne score med andres, eller gi andre en mulighet til å kommentere en score, så må du kjøre default settings. Men, ser da greit ut..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Da blir et HiS Radeon HD4870 sendt til meg! :)

Siden jeg gikk til innkjøp av en MSI Wind til skolestart så ble HD4870X2 litt for dyrt, hvert fall nå i første omgang. Så for nøye meg med et HD4870, men siden jeg "kun spiller på" 1600x1200@100Hz så vil vell det gå så det suser uansett?! :D

Lenke til kommentar

Siden jeg gikk til innkjøp av en MSI Wind til skolestart så ble HD4870X2 litt for dyrt, hvert fall nå i første omgang. Så for nøye meg med et HD4870, men siden jeg "kun spiller på" 1600x1200@100Hz så vil vell det gå så det suser uansett?! :D

Jeg spiller på 1680x1050 og må si at alt fyker unna :p Alt untatt Crysis da ;) Men spiller du Race Driver GRID må du nok nøye deg med 0xAA for det er en bug der...

Lenke til kommentar

MSI Wind koster ca. kr. 3500 og dette er nesten det samme som en high end GPU. Det er helt sprøtt at en GPU skal koste det samme som en hel bærbar.

Derfor denne konkurransen og medfølgende prisfall som ATI satt igang var helt nødvendig, mener jeg. Neste generasjon high end GPU bør og kommer til å blir enda billigere.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...