kilik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, til konsoll/PC/film omtrent i den rekkefølgen. Makspris: 10 000 kroner Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sitteavstand, størrelse og hva blir du å bruke datamaskinen til? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Sitteavstand på 2-5 meter. Har ganske liten stue nå, men planlegger å flytte ut senere. Som nevnt i overskriften tenker jeg meg en på 40", kanskje 42", men det tror jeg blir litt i det meste laget. Kunne gjerne tenke meg å bruke den som generell PC-skjerm. Kanskje ikke akkurat heftig programmering og sånn, men surfing, enkel tekstbehandling og lignende. PC-spill hadde også vært noe. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Tja.. jeg tror at en Samsung LE40A558 burde være midt i blinken.. 10 k koster 40" utgaven.. venter bare på svar fra datakjeden at den er ankommet butikken så jeg får hentet mitt eksemplar. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350067 Endret 17. juni 2008 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå