John-86 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hei Jeg er ute etter en ny tv og har ett budsjett på 10000 Kr. Har funnet disse 2 LCD Tv`ne. Philips 47 LCD Tv Eller Denne Philips 42 LCD Tv Vurderer og gå for den 42,men jeg tviler litt siden prisen er så billig.Vil også ha en litt større tv siden det er 42 jeg har nå,men tenkte att hvis jeg fant ut at den 42 var en god tv,så kunne jeg spytte inn litt mer penger hos Elkjøp og ta med meg en Playstation 3 og GTA på vei ut Tv`n vil bli mest brukt til PC bruk (da jeg bare har Pc`n kobla til Tv`n) også vil den jo bli litt brukt til Fotball titting og forhåpentligvis Playstation 3 spilling snart Er godt fornøyd med Philips tv`n jeg har nå så jeg kommer nok til og gå for en fra dem,hvis ikke dere vet om en bedre tv jeg kan få til 7000 hos Elkjøp,Hvis jeg finner ut at den ikke er noe og kjøpe så kommer jeg mest sansynelig til og gå for den 47 tommeren Må nesten også ha 2 HDMI innganger på tvn da jeg må ha en til PC`n og PS3 Kjempe fint om en av dere som har litt peiling på dette kunne komme med noen gode tips -John Endret 16. juni 2008 av JohnErik86 Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 De to tvene er jo samme modell så vidt jeg ser, bare forskjellig størrelse. Tror ikke det er nyeste modell akkurat, men sikkert helt grei. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) For det første, hvor nærme kommer du til å sitte tven? Det er det viktigste når du skal avgjøre størelsen på tven Det er også viktig med tanke på om du skal gå for 768p eller full hd. (Greit å finne ut dette før du tenker på merke) (Det er en fin sticky i dette forumet med litt info rundt dette) Edit: leif Endret 17. juni 2008 av ~Alex~ Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Sitter circa 2 meter unna tvn (ikke mer ihvertfall) er altså på rommet mitt,men vil jo selfølgelig bli brukt i stua når jeg flytter den jeg har nå er 768p og det er jeg egentlig ganske fornøyd med. nå har jeg fått ett lite "mac" kick,så nå tenker jeg og kjøpe en mac mini sammen med den 42 tommeren hvis den viser seg og være en bra nok tv Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Nå begynner det og nærme seg dagen hvor man må gå til innkjøp av ny tv.så jeg tenkte jeg kanskje kunne legge ut ett spørsmål til her siden dere har litt mer peil en meg Det jeg lurer på er om det er noe bemerkelsesverdig bedre med min gamle Phillips 42 og den nye Philips 47 jeg har tenkt til og handle inn.har sett litt på spesifikasjonene men kan ikke se akkurat hva som er hva siden noe av teksten er skrevet anderledes på Hjemmekino sin hjemmeside Her er spesifikasjonene for min gamle Phillips 42 (Gamle) Her er spesifikasjonene for den jeg har tenkt til og kjøpe Phillips 47 (Den jeg har lyst på ) Kjempe hyggelig om en eller annen kunne bare litt om den er noe bedre eller dårligere,da jeg selfølgelig ikke er ute etter og kjøpe noe dårligere en den jeg har nå Mvh -John Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Bump hadde vært kjempe fint med ett svar fra noen som har peil Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ikke at jeg egentlig skjønner meg så veldig mye på modellnr til Phillips, men hvis jeg ikke tar helt feil tilhører jo den du ønsker deg en nyere og bedre modellserier enn din gamle. Ut i fra spesifikasjoner (som egentlig ikke sier så mye) er kontrasten bedre og bildebehandlingen sikkert likeså. Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Ikke at jeg egentlig skjønner meg så veldig mye på modellnr til Phillips, men hvis jeg ikke tar helt feil tilhører jo den du ønsker deg en nyere og bedre modellserier enn din gamle. Ut i fra spesifikasjoner (som egentlig ikke sier så mye) er kontrasten bedre og bildebehandlingen sikkert likeså. Hva med denne da? Phillips 42 LCD-TV forelska meg i denne for 1 time siden.Denne burde duge selv om den er "billig" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå