linndy Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hei.... jeg har vært utplassert i en blomsterbutikk i ett år nå. å jeg søker nå læreplass, å de kan ikke ta imot flere siden de har to fra før av,.. jeg liker meg så utrolig godt i den butikken og vill såå gjærne være lærling der... men så har jeg fått lærlingplass ett annet sted men jeg vill ikke jobbe der, vill jobbe der jeg var på utplassering i 1år... en kom til meg å sa at jeg kunne spørre nå i den butikken jeg vill jobbe i at jeg kunne jobbe der til neste år, så kan jeg heller ta ett friår/jobbe det året her..... hva ville dere gjort???? jeg trenger noen tips.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 det er jo bare å spørre der du har vært utplassert, om det er muligheter nesteår! hvis det er det vil jeg anbefale deg å gjøre noe konstruktivt med året, både fordi du får gjort noe fornuftig, og fordi det ser bedre ut på cv'en Lenke til kommentar
linndy Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 det er jo bare å spørre der du har vært utplassert, om det er muligheter nesteår!hvis det er det vil jeg anbefale deg å gjøre noe konstruktivt med året, både fordi du får gjort noe fornuftig, og fordi det ser bedre ut på cv'en ja... får jeg tenkte feks å jobbe på en bensinstasjon ol.. men om jeg gjør ett riktig valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå