Gå til innhold

Samme BF1942-key på to maskiner?


Anbefalte innlegg

Spiller en del BF1942 sammen med en kamerat av meg, men han har modemlinje så det lar seg ikke gjøre å bruke Roger Wilco eller Gamevoice til kommunikasjon, noe som selvfølgelig begrenser muligheten til å samarbeide (og moroa) ganske mye.

 

Vi har begge originalspillet og kunne tenke oss å installere hans 'versjon' på samboeren min sin maskin slik at han kan sitte hos meg og bruke den maskinen en gang i blant når vi spiller sammen på nett. (Har testa med demoen tidligere og det går fint mht. ping, og det var veldig moro i og med at begge PC'ene står i samme rom).

 

Spørsmålet er altså: Kan BF1942 være installert med samme serial-key på to ulike maskiner så sant disse to maskinene ikke er på nett samtidig?

 

PS: Bruker som regel nicket McCool(NOR) når jeg spiller - si for all del hei en gang hvis du ser meg online :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut - ville nødig knote til hans opprinnelige installasjon så klart.

 

Dette blir bra - ting som scout/artillery (og andre typer samarbeid for den saks skyld) er jo sjelden vellykket på åpne servere og jeg har strengt tatt ikke tid til å delta seriøst i en klan på grunn av varierende arbeidstid.

 

"I've got a target for artillery!" sier jeg bare :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...