Gabriel_X Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Spiller en del BF1942 sammen med en kamerat av meg, men han har modemlinje så det lar seg ikke gjøre å bruke Roger Wilco eller Gamevoice til kommunikasjon, noe som selvfølgelig begrenser muligheten til å samarbeide (og moroa) ganske mye. Vi har begge originalspillet og kunne tenke oss å installere hans 'versjon' på samboeren min sin maskin slik at han kan sitte hos meg og bruke den maskinen en gang i blant når vi spiller sammen på nett. (Har testa med demoen tidligere og det går fint mht. ping, og det var veldig moro i og med at begge PC'ene står i samme rom). Spørsmålet er altså: Kan BF1942 være installert med samme serial-key på to ulike maskiner så sant disse to maskinene ikke er på nett samtidig? PS: Bruker som regel nicket McCool(NOR) når jeg spiller - si for all del hei en gang hvis du ser meg online Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jepp så lenge begge ikke er på samtidig så går det fett Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Høres bra ut - ville nødig knote til hans opprinnelige installasjon så klart. Dette blir bra - ting som scout/artillery (og andre typer samarbeid for den saks skyld) er jo sjelden vellykket på åpne servere og jeg har strengt tatt ikke tid til å delta seriøst i en klan på grunn av varierende arbeidstid. "I've got a target for artillery!" sier jeg bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå