Sandra-salamander Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei. har hatt en se k610i, og vert godt fornøyd med den! men etter litt for mange smell i bakken med den ( diverre), ser det ut til at jeg nå må til med ny.... Har ringkont. fra telenor, sum tilrådighet er inntil kr 3000, men helst noe rimeligere.. har vert fornøyd med se, men er open for nokia om noen anbefaler det... det viktigeste ellers er bildekval. , (at den har 2mp) og selvf at den er hendig og liten.. lekkert design skader ikke. vil ikke ha klapptlf eller uttrekkbar.. har sett på w580i, men syntes ikke den var spes.ok. Kan noen hjelpe meg i mobil-jungelen? tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hva med Sony Ericsson K810iHar den selv og er veldig fornøyd med den. Endret 16. juni 2008 av Shaeldor Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ok, du vil ha en candybar til maks 3000,- kr som ser bra ut. Hvilke funksjoner trenger du ? Fint om du kan følge malen for hjelp til kjøp av mobiltelefon. Den står som sticky øverst. Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Beklager, kan jo gjøre det... har egentlig ikke så strenge krav ellers utenom dem jeg skrev over her... men ok: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja, trenger egentlig ikke annet enn enkel Form: -"vanlig": ikke klapp eller skyv.. -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke nødv. Skjerm: fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. "vanlig" -Touchscreen: nei. Pris: Jeg har mellom 500 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbindin): nei, telenor ringkontant Diverse: -Merke: se eller nokia -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja helst. -Infrarød port:ikke nødv.. -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne:vet ikke, men trenger endel plass til bilder ol -Minnekort?: muligens? vet ikke -MP3: ikke nødv, men kjekt å ha -Radio:ikke nødv. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: ikke nødv -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? mest sms og mms, litt ringing. tar endel bilder. Endret 16. juni 2008 av Sandra-salamander Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hva med denne? SE W910i: https://prisguiden.no/product.php?productId=75960 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hva med denne? SE W910i: https://prisguiden.no/product.php?productId=75960 vil ikke ha klapptlf eller uttrekkbar.. Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 takk for svar får jeg 810i til under 3000 når jeg ikke vil ha ab. ? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 K810i koster litt under 2000 kr hos cdon. Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 K810i koster litt under 2000 kr hos cdon. ok. jeg har et tilgodekort liggendes hos telering, så tenkte egentlig å kjøpe tlf der. ser at dem bla har se k660i og k810i som jeg nå vurderer. Har også w890i, c702i men tror jeg holder en knapp på en av førstnemnte? hva tror dere??? (spørs hva prisen ligger på u/ab også da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå