CFM Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ønsker kritikk på et bilde jeg tok på Bodø Airshow 2008 nå om lørdagen Ble egentlig ganske fornøyd med resultatet Endret 16. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg er absolutt ingen aviation-freak. Men jeg er en gærning etter flotte former; kvinner, biler, biker, tog, båter og fly. Lockheed L-14 Super Electra og DC-3 lokker alltid frem guttungen og eventyreren i meg. Den imaginære elegantieren og jetset-eren også. Mange synes slike bilder er klisjeer. Jeg er en sucker for dem, og forstår ikke hvorfor. Av samme grunn som at jeg ikke kan gå med spisse traktorsko lenger? Jeg synes du har tolket objektet flott. En soleklar diagonal som slår ihjel alt behov for øvrige komposisjonsprinsipper. Jeg lurte et øyeblikk på om propellen hadde en uheldig vinkel, men det har den ikke. Den spisser litt inn mot toppen av diagonalen, og skaper en artig ekstra linje i komposisjonen. Ps: Jeg lastet bildet ned. Ikkr fordi bildet ditt er så godt, men fordi flyet er så stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå