stonhans Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har hørt rykter om at Microsoft skal lansere produkter, de siste ukene. Xbox 360 med innebygd Blu-Ray spiller, Motionkontroller, Microsoft skal kjøpe Sega, Wii aktige avatars (har vi ikke allerede "gamerpictures"?) mm. Og nå en Xbox 360 med 60gb harddisk? Nei, hvorfor skal jeg tro på dette? Microsoft har tidligere uttalt at det vil bli uventede annonseringer under e3 2008, men dette tror jeg ikke på, før jeg får se det! Søndag publiserte Gamehounds en podcast, hvor de diskuterer nettopp dette. Er det bare noen PR kåte Microsoft ansatte som liker å spre usanne rykter? Endret 16. juni 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det ville vært meget uklokt av MS å spre rykter uten hold. Noe av konsollmarkedets fortrinn over PC-ene er at man kan kjøpe en konsoll og regne med at den holder i mange år. Nå som det går rykter om chiprevisjoner i høyre og venstre og nye kontrollere og alt mulig bør de virkelig tenke seg om litt og imøtekomme så mye de kan av usannheter. De burde egentlig også holde kjeft om hardwareforbedringer, spør du meg. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Ja..om alt dette viser seg å være usant. Så er tilliten min til Microsoft, Lav. Selv håper jeg på at Microsoft annonserer Blu-Ray under e3, ettersom om jeg ikke akter å bruke 3000-4000 på PS3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja..om alt dette viser seg å være usant. Så er tilliten min til Microsoft, Lav.Du skylder faktisk på microsoft om dette viser seg å bare være noen griseunger som sprer falske ryktet?Logisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 tror du det er MS som starter disse ryktene? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) tror du det er MS som starter disse ryktene? Nei, men det er bare en tanke. Og om jeg skylder på Microsoft, om ikke disse ryktene er sanne? Nei, jeg skylder ikke på dem. Men tilliten min blir lav til dem, om de avkrefter ryktene ... og kommer med flere noen uker senere. Selvfølgelig kan det være drittunger som sprer rykter, og det får vi nok bekreftet/avkreftet snart. Endret 16. juni 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hele poenget til MS er "ingen rykter, og vi snakker ikke om det, uansett om de er riktige eller ikke" 90% av rykter idag blir satt ut av alle andre enn selve firmaene det gjelder.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 3 innlegg er fjernet fra diskusjonen, kjør debatt, forsøk å holde det seriøst . Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 altså 360 med 60gb fins da, jeg har en sånn en. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skulle gjerne likt å sett link til en før jeg tror deg, cyber1337 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skulle gjerne sett hvor du fikk den boksen fra. Skulle også gjerne sette hvor du hadde øya da du postet. Tips: Se på innlegget over ditt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De har ingenting å tjene på å spre falske rykter, bare ansikt å tape utad. Så det er nok noen shitkids som setter ut sånne rykter. Jeg tror ikke på noenting før jeg kan lese det på deres egen nettside. That's it. Lenke til kommentar
Sandland Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så visst jeg hadde gått ut og sagt at intel skal lage 200000 kjerna prossesor.. så hadde du hatt lav tillit til de selvom det bare var en som fant på alt!?! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Så visst jeg hadde gått ut og sagt at intel skal lage 200000 kjerna prossesor.. så hadde du hatt lav tillit til de selvom det bare var en som fant på alt!?! Om du hadde gått ut i media en gang og sagt at du jobber for Intel, og at Intel jobber med en "200000 kjerna" prossesor. Så hadde jeg feid deg av trappen med en gang. Men om du derimot hver uke hadde kommet ut med nye usanne rykter om produkter, som enda ikke er lansert. Ja, da ville tilliten min til Intel blitt svekket. Til en viss grad. For hvordan kan jeg med 100% sikkerhet vite at du jobber for Intel eller ei? Intel vil selvfølgelig gjøre alt for å hindre noen ved å lekke noe ut, men om skaden allerede har skjedd. Så kan ikke Intel like lett stoppe Engadget. Engadget kan lett bli saksøkt for artikklen som ble skrevet, men hva med "fanboysa". De sprer lett ting fra forum til forum, blogger, tips til for eksempel ITavisen etc. Selvfølgelig kan Intel komme ut med en pressemelding for å avkrefte ryktene, men om for eksempel bilder har kommet ut. Som klart kan bekrefte at produktet finnes, da er skade skjedd. Og ingen kan stoppe det. Så når et ubekreftet Microsoft produkt kommer ut i media hver uke (ekskludert bilde), så blir selvfølgelig tilliten min svekket. Endret 19. juni 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå