Dagger Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvordan får jeg en headshot lyd når noen skyter høl i huet på noen? Har hørt det på noen servere, og jeg synes det er ganske kult Lenke til kommentar
ygo Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 er en servermod som gjør at du hører disse lydene, altså må du spille på servere med denne modden for å høre de Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Går det ikke an å laste ned en slik Servermod, da? hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Går det ikke an å laste ned en slik Servermod, da? hvor gjør jeg det? Les hva han skriver servermod...altså hvis du vil ha denne lyden er du nødt til å kjøre en egen server med mod'en. Ellers er du nødt til å spille på servere som har denne mod'en. Skjønner ? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan altids lage deg eit program sjølv Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 installer ogc, så blir alle lyder headshotlyder. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 installer ogc, så blir alle lyder headshotlyder. loooooooooool Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Går det ikke an å laste ned en slik Servermod, da? hvor gjør jeg det? Vet ikke helt jeg, har du sjekka http://www.unitedadmins.com Det finnes sikkert noe der, hvis ikke kan du mekke en sånn selv Er bare å legge inn noen kommandoer i ei fil i cs mappa di, eller legge inn ei egen fil (f.eks. ".ini") også legger du inn en "exec" - kommando i ei fil i cs mappa, husker nå ikke navnet, men det er ikke så vanskelig! Hvis du ikke finner det ut, kan kanskje jeg mekke deg ei sånn fil eller hjelpe deg, litt tungt å mekke den fordi jeg ikke har installert cs akkurat nå.. mail meg hvis du er interesert Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Mener du "Kling" lyd når noen treffer hjelmen, eller "splatt" lyden som er når du treffer hodet uten hjelm? I gamle dager når jeg også endret lyder osv i HL, (3 år siden eller noe) så var begge disse filene Wav filer du kunne erstatte med andre. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Han mener stemmen som sier: "Headshot" Også de andre som sier f.eks. "Double kill", "Multi kill", o.l. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 de som _IKKE_ er rippa fra UT... Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 bla. blir temmelig ør i hodet hvis jeg må høre på "HEADSHOT" hele tiden.. men ikke sikkert alle har det problemet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 I gamledager var det wav fil du endret for å få den lyden da. Bare let gjennom til du finner "splatt" lyden du. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 skal du lage din egen server med "UT" lyder så ville jeg anbefale deg å installere metamod og AMX mod Hvis du klikker deg inn her så kan du sjekke ut va slags Fun stuff du kan bruke sammen med AMX mod mener å huske at det var ett headshot script der også! http://Amxmod.net http://www.metamod.org /*-H2H PS. amx trenger Metamod for å kunne operere! Lenke til kommentar
H2H Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 hmm... virka som Metamod.org var nede... du før prøve senere eller søke på GOOGLE!! 8)8) /*-H2H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå