mars001 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Har bestilt HD-dekoder og leste in bruksanvisningen gamle og lange kabler kunne gi svake bilder, kabelen jeg bruker er ca 8m fra antenneuttaket og den er ikke akkurat ny, vil jeg tjene noe på å kjøpe en antenneforsterker eller ny kabel tro? Endret 16. juni 2008 av mars001 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) siden du spørr regner jeg med at du har montert opp, og fått problemer med dårlig bilde? hvis ikke: prøv først, ikke noe å stresse med før man har et problem. hvis du har et problem: først bør du prøve med dekoderen direkte i veggkontakten, for å utelukke dårlig signal inn som en feilkilde, hvis du har godt signal der, men ikke i enden av kabelen din, kan du vurdere om kabelen bør byttes, 8 meter er ikke kjempelangt. hvis ikke det fungerer kan du prøve signalforsterker, som det da vil være en fordel å ha så nær veggkontakten som mulig Endret 16. juni 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Skal prøve å koble det rett i veggen, syns bare det er merkelig at bildet skal bli dårligere ved å bytte fra vanlig digital dekoder til HD... Selve HD-kanalene er strøkne, det er resten som er dårlige, ser ut som en gammel slitt VHS :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå