brannslange Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Morsomt prosjekt Ordet Bonsai er forresten sammensatt av ordene tre (Sai) og potte/skål (Bon), og betyr tre i potte. Ordet Bonsai-tre blir dermed like nyttig som CD-plate, SSD-disk ol. De småplantene en kjøper på IKEA er ikke ekte Bonsai-er, men en rot med blader. En ekte Bonsai er et tre i miniatyr og krever relativt mye tolmodighet å få til (og en annen pris). Mitt tre må vannes hver dag nå i sommervarmen og hver annen til hver tredje dag om vinteren. Gjør en ikke det dør treet relativt raskt (bladene faller av). Kombinasjonen av varme fra PC-en gjør nok ikke treet så mye lettere å ta vare på. Endret 16. juni 2008 av brannslange Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dette er slettes ingen orginal ide! Jeg kan huske at min mor hadde plassert en potteplante oppå pc-en allerede i forrige årtusen! Husk å vanne planten da! Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Stilig! Jeg har definitivt aldri sett en stuepc med høyere WAF faktor! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det skal derimot sies at at en av plantene nå etter 3 månder er relativt døde. Hva menes med den setningen? er en av plantene død, er alle plantene unntatt en døde, er alle døde eller ingen? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Utrolig kult prosjekt. Resultatet er imponerende, veldig bra jobba Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Naboen din hadde vel begynt å lure litt hvis du gikk og spurte om han hadde giddet å vanne PC-en din mens du var på ferie... Endret 17. juni 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Rått kabinett. Du har ikke vurdert å dyrke weed i det istedenfor? :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå