Gå til innhold

Har noen erfaring med dette skjermkortet?

bjornw7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv et 9600gt (se profil)

Funker fett kan kjøre crysis på high i windows xp med litt lagg av og til.

Får rundt 11000k 3dmark 06 med windows xp og 9997k med windows vista

Har ikke hørt så mye til skjermkortet da jeg har en habil kjøling men kortet bråker ikke mer en resten av systemet.

Lenke til kommentar

Det er et bra kort i middelklassen, har samme selv. Kjører alle nye spill glatt, utenom de helt ekstreme (som Crysis). Ikke noe dårlig kjøp.

Okay, first a little commentary on the GeForce 9600 GT in generic; it's just a good product. I mean, I'd still prefer a 8800 GT or 8800 GT 512MB GTS over this product, but for a mid-range product priced in this segment you get to have good performance at an acceptable price. Depending on what kind of model you purchase, prices will range from 160 to 200 USD, and expect the prices in EUR to be roughly the same, maybe slightly lower. By doing so NVIDIA places a very competitive product under the sub-200 USD price range, making really nice gameplay affordable for a large and broad audience.

Husk å finne ferskeste driver.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ikke heng dere så mye opp i 3dmark06 - det er gått ut på dato og begynner å nærme seg ubrukelig.

9600GT er i praksis en 8800 GT med litt færre stream prosessorer/shadere og vil derfor altid yte litt svakere, hoppet opp til 9800GTX er ganske stort (finnes ikke noe 9800 GT), særlig ved høyere oppløsninger.

Lenke til kommentar
@mc_a_person: Åssen fikk du til å få 11000k i 3D mark 06 med xp?? jeg får rundt 12000 bare :p

Men on-topic så er vel kortet et ganske greit mellom-klasse kort til en grei pris...

Får rundt 12000k med prosessoren @3ghz da ^^ men det e ikke stabilt siden jeg har nforce hk >_> ska ha nytt hk til Far cry2 og et 9800gx2 til da :p gleder meg ikke til far cry 2 :love:

Lenke til kommentar
Tja, inen Far Cry 2 kommer er det vel andre ting enn 9800GX2 og Intel Core/Core quad som gjelder.

For oss som ikke har råd til det beste så funker det litt gamle bedre ;) aka 9800gx2 vil jo gå ned i pris nå som de nye brikkene er kommet ut.

Endret av mc_a_person
Lenke til kommentar
Det spiller ingen rolle, man lærer fort at i denne bransjen går det ikke an å tenke spesielt lang inn i framtida.

Dude æ brukte en p4 3ghz maskin med 1,5gb ram og et 4400ti skjermkort fram til jul i fjor ;) hadde et radeon x1600 før i den da var den mye bedre :p skal ikke undervurdere gammel hw ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå hatt kortet en stund, og jeg må si jeg er knall fornøyd! Kjører crysis på high og rainbow six vegs 2 på absolutt full grafikk! Dette er nok det beste kjøpet jeg har gjort innen skjermkort sjangeren :p Anbefales

Lenke til kommentar
@mc_a_person: Åssen fikk du til å få 11000k i 3D mark 06 med xp?? jeg får rundt 12000 bare :p

Men on-topic så er vel kortet et ganske greit mellom-klasse kort til en grei pris...

Får rundt 12000k med prosessoren @3ghz da ^^ men det e ikke stabilt siden jeg har nforce hk >_> ska ha nytt hk til Far cry2 og et 9800gx2 til da :p gleder meg ikke til far cry 2 :love:

Ehm... K betyr tre siffre etter ett tall. f.eks:

12K = 12000 , you get it?

Han var sarkastisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...