Gå til innhold

Automatisk tilkobling i Opera 7.02

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppdaget nettleseren Opera og alle dens finesser. Men det er en ting jeg savner. Da jeg brukte Internet Explorer, var det nok å dobbelklikke på ikonet på skrivebordet og "Dial Up Connection" boksen spratt opp. Klikket på "connect" og jeg var tilkoblet internett. (Jada jeg har fortsatt bare isdn-linje)

Nå når jeg bruker Opera må jeg inn i "Network and Dialup Connections" folderen og klikke på oppkoblingen min for å komme på nett. Er det noen måte å få denne greia til å sprette opp slik den gjorde da jeg brukte IE?

En noe knotete forklaring dette, men jeg håper noen forstår hva som er problemet mitt.

mvh.

PlexIcon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjent problem, og inga konkret løysing så vidt eg veit (det funkar vel på 98 men ikkje på XP eller noko i den dur?)

Men du kan jo lage ein snarveg på skrivebordet til oppkoblinga så du slepp å rote inn i folderen.

Men det blir likevel to ting som må startes.

Lenke til kommentar
Det du kan gjør er å lage ei batc(rettskriving?) som kjører tilkoblingsenheten din og som starter opera. :shrug:

Hmm, ja sikkert.

Eg tenkte på det same, men klarte ikkje å få det til i w2k så eg hoppa over å foreslå det.

Funkar i 98 med START, men ikkje i w2k. Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...