The Stig Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 En slik, bare litt større og mer digg.. Myke skinnputer på armlenet. Sitter alltid plasert langt tilbake i denne stolen, og beina på bassen.. Fryktelig mye bildesitering, men likevel - Jeg har ødelagt intet mindre en to stoler, av typen som er avbildet. Samtlige "ulykker" skjedde når jeg lente meg bakover, hvor plutselig armlenene (som også fungerer som feste for ryggen) knakk. Var forøvrig heller komisk, da dere selv kan forestille dere hvordan det ville se ut med 1.5 Cola, 1 LCD-skjerm og diverse ting & tang som lå på skrivebordet ble kastet over meg (trebuche - effekt), mens jeg samtidig havnet på gulvet med ræva fortsatt på stolen ... Illustrasjon: Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Haha, minner meg om ei som var veldig drita og sovna i campingstolen sin slik: Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ultimate sitte stilling når du sitter på dataen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Med denne stolen her så sitter det ene benet over armstøtten og det andre under. Ryggen går mot den andre armstøtten. Fin stilling å slappe av med i sommerferien. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90107775 Endret 22. juni 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå