Gå til innhold

Den ultimate sittestilling foran datamaskinen


Bummelum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja jeg glemte å nevne det;bruker andre skuffen i pulten med et atlas liggende over som underlag til musmatten og trådløst tastatur i fanget... kan til tider bli litt høyt opp til skjermene, som forøvrig også er løftet ca 4 tommer fra pulten, men legger hodet tilbake og hviler nakken nesten hele tiden :)

 

edit: min er også blå :thumbup:

Endret av Musty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjapp update om stolen min.

 

 

Stolen er en business stol som jeg tok med hjem fra jobben, har fått nye nå, bedre å sitte i :love:

 

Stolen er fra HAG og koster mellom 2-3000 kr

 

Du kan justere ryggstøtten opp og ned, samme med nakkestøtten.

Du kan også justere der armene er, opp og ned.

Den skiven du sitter med rumpen på kan du skyve fram og tilbake, mens du kan vippe stolen fram og tilbake.

ANBEFALES !

 

Den ultimate sittestolen til spill, film, og databruk.

 

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Sitter i en kontorstol kjøpt på IKEA for 6-700 kr.

 

22307_PE103490_S4.jpg

 

Pleier som oftest og sitte med rumpa helt fremmerst, så det blir ganske vondt etterhvert. Men når jeg gamer sitter jeg med ryggen rett.

FUnker MEGET greit den der. Anbefales.

 

Problemet er at jeg ikke har en slik på hybelen,så her sitter jeg på en gaaammel skolestol av treverk...

Lenke til kommentar
Sitter i en kontorstol kjøpt på IKEA for 6-700 kr.

 

22307_PE103490_S4.jpg

 

Pleier som oftest og sitte med rumpa helt fremmerst, så det blir ganske vondt etterhvert. Men når jeg gamer sitter jeg med ryggen rett.

 

Samme stol, veldig fin. Sitter helt likt som deg også ;). Enig det med rompa, sitter jeg for lenge sånn får jeg vondt.

Lenke til kommentar
354_recliner.jpg

sitter/ligger i en stol ala denne jeg :D blir ikke bedre enn det...

 

bildet er forøvrig fra www.la-z-boy.com

Problemet med sånne stoler er at man ikke har muligheter for å justere høyden, og man sitter ganske lavt i den. Ellers så er det jo sikkert diggbart, føles ikke så kontor/jobb-aktig.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
354_recliner.jpg

sitter/ligger i en stol ala denne jeg :D blir ikke bedre enn det...

 

bildet er forøvrig fra www.la-z-boy.com

Problemet med sånne stoler er at man ikke har muligheter for å justere høyden, og man sitter ganske lavt i den. Ellers så er det jo sikkert diggbart, føles ikke så kontor/jobb-aktig.

 

Føles ikke lavt i det hele tatt. Har skjermen i hodehøyde rett forran meg.

Lenke til kommentar

Kjæresten har en sånn moses-stol fra ikea, som på bildene ovenfor. Jeg gikk for en markus

 

69659_PE184857_S4.jpg

 

Går ann å justere høyden på den og lene seg bakover, og den hadde vært perfekt hvis det ikke hadde vært for at ryggen bare kan låses når ryggen er rett opp eller helt bakerst. Dessuten har de av en eller annen absurd grunn plassert en slags stang på tvers midt på korsryggen, der som det istedenfor burde ha vært det samme elastiske stoffet som på resten av ryggen. Ikea beskriver dette som "Innebygd støtte til korsryggen; gir ekstra god avlastning og støtte til ryggen din." men den er bare i veien.

 

Er litt fristende å plassere en puff under pc-bordet, men enkelte ganger liker jeg å sitte rett opp når jeg spiller og da ville den vært i veien.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...