Skurupu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 sitter/ligger i en stol ala denne jeg blir ikke bedre enn det... bildet er forøvrig fra www.la-z-boy.com Har den selv, i blått. Har et lite bord ved siden av, til å ha en musematte på, og tastaturet ligger i fanget. Veldig behagelig. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) ja jeg glemte å nevne det;bruker andre skuffen i pulten med et atlas liggende over som underlag til musmatten og trådløst tastatur i fanget... kan til tider bli litt høyt opp til skjermene, som forøvrig også er løftet ca 4 tommer fra pulten, men legger hodet tilbake og hviler nakken nesten hele tiden edit: min er også blå Endret 17. juni 2008 av Musty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Kjapp update om stolen min. Stolen er en business stol som jeg tok med hjem fra jobben, har fått nye nå, bedre å sitte i Stolen er fra HAG og koster mellom 2-3000 kr Du kan justere ryggstøtten opp og ned, samme med nakkestøtten. Du kan også justere der armene er, opp og ned. Den skiven du sitter med rumpen på kan du skyve fram og tilbake, mens du kan vippe stolen fram og tilbake. ANBEFALES ! Den ultimate sittestolen til spill, film, og databruk. Endret 17. juni 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sitter i en kontorstol kjøpt på IKEA for 6-700 kr. Pleier som oftest og sitte med rumpa helt fremmerst, så det blir ganske vondt etterhvert. Men når jeg gamer sitter jeg med ryggen rett. FUnker MEGET greit den der. Anbefales. Problemet er at jeg ikke har en slik på hybelen,så her sitter jeg på en gaaammel skolestol av treverk... Lenke til kommentar
affix Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sitter i en kontorstol kjøpt på IKEA for 6-700 kr. Pleier som oftest og sitte med rumpa helt fremmerst, så det blir ganske vondt etterhvert. Men når jeg gamer sitter jeg med ryggen rett. Samme stol, veldig fin. Sitter helt likt som deg også . Enig det med rompa, sitter jeg for lenge sånn får jeg vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Slik en: Med en pute under rompa ^^ Lenke til kommentar
Bummelum Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Hva er det japsene ikke har lagd! Vet du prisen på denne her? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) sitter/ligger i en stol ala denne jeg blir ikke bedre enn det... bildet er forøvrig fra www.la-z-boy.com Problemet med sånne stoler er at man ikke har muligheter for å justere høyden, og man sitter ganske lavt i den. Ellers så er det jo sikkert diggbart, føles ikke så kontor/jobb-aktig. Endret 20. juni 2008 av WarpX Lenke til kommentar
EIAACNN Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Slik en: Med en pute under rompa ^^ Sett pcen litt høy og sett stolen helt ned med noe og legge bena på *Digg* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 sitter/ligger i en stol ala denne jeg blir ikke bedre enn det... bildet er forøvrig fra www.la-z-boy.com Problemet med sånne stoler er at man ikke har muligheter for å justere høyden, og man sitter ganske lavt i den. Ellers så er det jo sikkert diggbart, føles ikke så kontor/jobb-aktig. Føles ikke lavt i det hele tatt. Har skjermen i hodehøyde rett forran meg. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvor langt unna skjermen bør man sitte? Har sikkert noe med skjermstørrelse å gjøre..? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Kjæresten har en sånn moses-stol fra ikea, som på bildene ovenfor. Jeg gikk for en markus Går ann å justere høyden på den og lene seg bakover, og den hadde vært perfekt hvis det ikke hadde vært for at ryggen bare kan låses når ryggen er rett opp eller helt bakerst. Dessuten har de av en eller annen absurd grunn plassert en slags stang på tvers midt på korsryggen, der som det istedenfor burde ha vært det samme elastiske stoffet som på resten av ryggen. Ikea beskriver dette som "Innebygd støtte til korsryggen; gir ekstra god avlastning og støtte til ryggen din." men den er bare i veien. Er litt fristende å plassere en puff under pc-bordet, men enkelte ganger liker jeg å sitte rett opp når jeg spiller og da ville den vært i veien. Endret 20. juni 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har maken til stol Har akkurat samme problemet , 1 instilling på bakovertipp ! Jeg klikket totalt en dag og borret opp et ekstra låsehull så nå kan jeg bikke bakover nok Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Bilde Den så genial ut. Er på jakt etter ny kontorstol noe ala den der, hvor selges de slike? Endret 20. juni 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Halvveis bakoverlent i en god kontorstol med høyre ben krysset over det andre ved leggene. Altså slik at høyre fot hviler oppå venstre fot. Byttes på en gang i halvtimen for best blodsirkulasjon. Jepp, og med MacBooken på fanget! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Det beste er å ligge laidback på en trestol, fungerer fjell. Uten_navn.bmp Endret 21. juni 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 En slik, bare litt større og mer digg.. Myke skinnputer på armlenet. Sitter alltid plasert langt tilbake i denne stolen, og beina på bassen.. Lenke til kommentar
JonGanja Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 hadde vært fett å hatt sånn ballrom som gamested Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå