Bummelum Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Etter en liten stund på trestolen med laptopen på fanget kjenner jeg smertene komme, og har innsett at jeg har fått nok! Jeg trenger en mer lukseriøs sitte/liggestilling foran laptopen min! Så derfor lurer jeg på hvordan dere sitter framfor datamaskinen/laptopen deres fordi jeg vil vite den ultimate sitte/ligge posisjon <-- Jeg starter med hvordan jeg sitter nå! og hvordan jeg pleier og ligge foran laptopen min! Nå sitter jeg på en hard trestol med hodeputa mi som smertebegrenser, mens jeg har føttene på en tv benk, med laptopen på fanget og under denne laptopen har jeg en pute og under puta er jeg. Jeg pleier og å ligge i senga mi med dataen framfor meg men dette ender oftest opp med forferdelige smerter overalt. Post (helst!) gjerne bilder av din ultimate sitteposisjon! Endret 17. juni 2008 av Bummelum Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kjøp deg en god kontorstol og sitt med rett rygg.. Lenke til kommentar
Bummelum Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Kjøp deg en god kontorstol og sitt med rett rygg.. Kontorstol spiser opp lommeboka mi, jeg er mer ute etter billige løsninger og lurer på hvordan du sitter foran datamaskinen din! Endret 16. juni 2008 av Bummelum Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er anbefalt og sitte i en passe stol, med ryggen rett, med hodet rett frem (sette laptopen litt høyt). Selv sitter jeg ikke slik det er anbefalt Lenke til kommentar
affix Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sitter laid-back i en god kontorstol, ingen smerter! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 viss du ikke har råd til en legg til noen puter i ryggen og holde ryggen rett men eg bruker å ha beina ut og sette dei i kryss eller ut i sidene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Her har du den ultimate game stol, det du må ha i tillegg er en iskald cola og snus , og en puff som du skal ha bena på. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Stolen så ikke akkurat vond ut Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Halvveis bakoverlent i en god kontorstol med høyre ben krysset over det andre ved leggene. Altså slik at høyre fot hviler oppå venstre fot. Byttes på en gang i halvtimen for best blodsirkulasjon. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg sitter i en stressless, funker som faen det. Kanskje ikke det beste for ryggen, men men. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det som er tingen er å variere sittestillingen. Og helst reise seg opp og ta en liten spasertur i ny og ne.. Lenke til kommentar
Bummelum Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Oppdaterte førsteposten min! Med THE PAIN Gaming stolen til Havonzid så meget ultimat ut og spør som -OleChristian- Hva kosta den? Endret 17. juni 2008 av Bummelum Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Surfing / film osv.: godt bakoverlent i en god kontorstol med beina rett ut på en annen stol under pulten eller skrått nedover på subben. bena skal selvfolgelig alltid krysses ved leggen jobbing:sitter i kontorstol litt lent framover pulten med beina rett ned det er mine sittestillinger hvertfall Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Halvveis bakoverlent i en god kontorstol med høyre ben krysset over det andre ved leggene. Altså slik at høyre fot hviler oppå venstre fot. Byttes på en gang i halvtimen for best blodsirkulasjon.Akkurat slik jeg og sitter faktisk. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 sitter/ligger i en stol ala denne jeg blir ikke bedre enn det... bildet er forøvrig fra www.la-z-boy.com Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 En god kontorstol med rett rygg og god støtte er vel ultimat : ) Lenke til kommentar
Bummelum Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 sitter/ligger i en stol ala denne jeg blir ikke bedre enn det... bildet er forøvrig fra www.la-z-boy.com Meget Pent! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Den var genial! Det er sikkert silikonputer i den der eller noe alla tempur madrasser Da må det være helt utrolig digg og ligge slik med laptop eller bærbar spillkonsoll Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sitter i en kontorstol kjøpt på IKEA for 6-700 kr. Pleier som oftest og sitte med rumpa helt fremmerst, så det blir ganske vondt etterhvert. Men når jeg gamer sitter jeg med ryggen rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå