xavi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei Jeg leter etter noen ørepropper som passer til (ekstremt) smale øreganger. (får såvidt plass til en Q-tips) Har prøvd Koss spark plugg, men det blir for tungvindt å klemme de inn hver gang de skal på. Ellers var jeg veldig fornøyd med lyden.. Er det noen som kan anbefale et par som vil få plass i øre mitt med OK lyd? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 HeiJeg leter etter noen ørepropper som passer til (ekstremt) smale øreganger. (får såvidt plass til en Q-tips) Har prøvd Koss spark plugg, men det blir for tungvindt å klemme de inn hver gang de skal på. Ellers var jeg veldig fornøyd med lyden.. Er det noen som kan anbefale et par som vil få plass i øre mitt med OK lyd? Jeg plagdes også med og presse inn spark plugg i øra mine. Du får nok plass til de fleste ørepluggene bare skift til minste størrelse i gummitingetangen som sitter på ørepluggen =) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det blir nok trangt om plassen selv med de minste pluggene på vanlige øreplugger. Disse er mye større enn en Q-tip. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det blir nok trangt om plassen selv med de minste pluggene på vanlige øreplugger. Disse er mye større enn en Q-tip. Jeg tror nok d bare var en overdreven metafor om hans smale øregang Når hn får plass til the spark plug så regner jg md hn har plass til mr en en liten q-tip Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Han får plass ja, men bare så vidt. Edit: kan jo være han har så smale øreganger Endret 18. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå