V-by Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hoy. Har den sisste måneden vert forkjølet. Startet med en vanlig forkjølelse, som ikke har gitt seg. Var først litt ille, men gikk ned til å bare være slimete hals, vondt i halsen, tett nese og hoste. Det startet vel for litt over en måned siden, og jeg har ikke blitt noe bedre eller dårligere, bare holdt seg 'stabilt'. Jeg er ikke syk i den forstand at jeg ikke kan jobbe. Jeg er oppegåendes. Hender også at jeg våkner midt på natta og det bare river i halsen, så jeg blir liggendes å hoste. Kjedelig når jeg er tom for halspastiller Jeg har aldri hatt noen allergier før, kan det hende jeg har fått det, eller kan jeg ha greid å dratt på meg noe annet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det høres egentlig ikke ut som typiske allergisymptomer med hoste og vondt i halsen da. Nå sies det jo at sommerforkjølelser er det som er verst å bli kvitt da. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg hbar prøvd å tatt flere forhåndsregler, spise appelsiner, gått med nok klær bla skjerf. Ikke vert på fylla, og ikke fryst. Er så lei av å være sjuk. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du kan prøve et reseptfritt leggemiddel mot alergi som heter Zyrtek. Ta en om kvelden og se hvordan det går. OBS, en blir som regel veldig trøtt av den tableten og derfor skal du ta den om kvelden (før du ligger deg). Blir du bedre av den så vil jeg anbefale å ta kontakt med legen slik at du kan finne ut om hva slags alergi det dreier seg om. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå