geirandreo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Lydstyrken er det ikke noe i veien med, men syns lyden på LG KU990 var bedre.. Batteriet mitt holder bare litt over en dag, KU990 holdt 3-4.. (fikk min 09.07) De som bruker gps, noen tips for å få dette til å fungere uten internett tilkobling? Bare å gå inn i innstillinger å slå av oppkobling, eller be om å bli spurt ved oppstart av gps. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 De som bruker gps, noen tips for å få dette til å fungere uten internett tilkobling? Åpne Nokia Maps - Valg - Verktøy - Innstillinger - Internett - Koble til ved oppstart - Nei Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nokia legger inn GPS-programmet sitt, men ikke kartene (gjaldt hvertfall tidligere modeller) Så du må laste ned kartene med "map loader" til tlf. hvis du ikke gjør dette ber tlf om nett-tilgang for å laste ned kart når du skrur på GPS. Kartene lastes så ned via wlan/3G etterhvert som du beveger deg og dette kan bli ganske dyrtmed enkelte abo! Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har alltid lastet ned alle kart fra nett.......alle tilkoblinger hos meg er i frakoblet tilstand. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har sett et sted som selger E66 med Tele2 binding? Nettsted, el butikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå