Slitenkæll Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Trenger man gold membership på 360 arcade ? lille broren min skall få seg en og tenkte og kjøpe gold membhership og netverkskabel til han så han kan spille live Har selv premium så vet ikke åssen det ligger ann med aracade. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er jo fremdeles samme maskina, så ja, man trenger Gold for å spille Online. Lurer litt på hvor langt folk tenker noen ganger... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Beste spoiler taggen ever Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Er jo fremdeles samme maskina, så ja, man trenger Gold for å spille Online. Lurer litt på hvor langt folk tenker noen ganger... ja såpass skjønner jeg også, men sto noe om at arcade live følgte med osv. så skulle bare sjekke. Edit; joda veldig morsomt, smartass.. Endret 16. juni 2008 av cola98 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er vel slik at du får 1mnd gratis Xbox Live ved oppretting av Gamertag på en Xbox. Har ikke hørt noe om at det skal være noe annerledes på Arcade, men jeg skjønne rat du spør. Bedre å være føre var enn etter snar. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe meg Arcaden, men det er en venn av meg som sier jeg må ha hardisk for å lagge live bruker er det sant eller bare tull. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du trenger ikke Gold for å bruke Xbox Live Arcade, men har du Xbox Live Gold på en profil, så kommer Arcade-spillene med i det. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe meg Arcaden, men det er en venn av meg som sier jeg må ha hardisk for å lagge live bruker er det sant eller bare tull. Det er tull. Men du må ha noe å lagre brukern på, og da kan du bruke minnekortet som følger med. Det har heller ikke noe å si for om du vil bruke Silver eller Gold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå