conolo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Reiser til Usa neste uke og har planer om å kjøpe meg et nytt digitalkamera der, men er det noen som vet om det svarer seg? Er det mye å spare på å kjøpe et kamera der som her hjemme koster f.eks 2500 (et canon kamera)? Må jo tenke på at man ikke har noen garanti, litt vanskelig å sende det tilbake liksom Noen som har et tips til hvilket kamera jeg burde kjøpe? Er ikke så avansert av meg, og ønsker et lite kamera i størrelse, og gjerne et som er litt fint/tøft å se på, lett brukervennlig, gode bilder, godt minnne, og bra batteri Tips trengs, for er litt blank selv! Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kjøpte nytt kamera i USA i oktober. Sparte relativt mye penger på det, i forhold til om jeg skulle kjøpt det i Norge. Lenke til kommentar
conolo Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Okei, har sett på det Canon Ixus 970 kameraet som her hjemme koster rundt 2800 om det ikke har sunket mye den siste tiden, og hvor mye tror du det er mulig å spare? En tusenlapp eller mer, eller er det snakk om 500 liksom? Noen som vet om noen internettsider som viser prisene i dollar som gjelder i USA for Canon, og gjerne andre kamera? Endret 16. juni 2008 av conolo Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er nok mere snakk om en 500-hundre lapp tror jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vil du bytte vår gode forbrukerlov mot 500 kroner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå