konduktans Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg trenger sommerjobb, og kunne tenke meg en jobb der jeg har telefon eller mailsupport på et produkt/tjeneste eller på data generelt. Noen som veit om noen steder jeg kan søke? Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ta for deg gule sider og ring til HR eller IT avdelingene i de firmaene du kunne tenke deg. Presenter deg og hva du ønsker. Og ha en god CV du kan sende på mail til de. Initativ teller veldig mye. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 telenor har vel en sentral på gjøvik med telefon-support, du kan sjekke om de trenger folk der Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Tenkte faktisk på nettopp det. Skal jeg ringe, sende mail eller dra innom? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg ville ringt og spurt etter hvordan muligheten var ihvertfall... mail er skjeldent å anbefalle når du søker jobb, med mindre dem sier du kan sende mail. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Aight! Takk for tips, dere:) Prøver å ringe dem i morgen, og ser hva de sier:) Lenke til kommentar
IQM Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Aight! Takk for tips, dere:) Prøver å ringe dem i morgen, og ser hva de sier:) Skal du søke jobb hos Telenor Feilmottak på Gjøvik må du gå gjennom Proffice (tror også Adecco leverer "folk" til Telenor nå). Proffice Gjøvik Jernbanesvingen 6 2821 Gjøvik Tel 61 14 53 00 Fax 61 14 53 25 [email protected] Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Har fått svar på mail fra telenor. De foreslo å henvende meg til Proffice, men de sa også at jeg ikke kom til å få jobb på telenor før jeg var 18. Har også sendt mail til proffice, i håp om en stilling:) Takk, IQM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå