Gå til innhold

Huyndai Imagequest Q910 :(

Robbie

Anbefalte innlegg

Må bare legge ut personlig erfaringer med denne skjermen.

Ser det er en del som lurer på å kjøpe denne skjermen.

Jeg holder på med min andre skjerm nå (av samme typen)

Bestilte en Huyndai Q910 fra PS, for en måned siden.

Den første hadde noen seriøse bølger over skjermen, ubrukelig.

Kontaktet PS, ble sendt videre til Infocare (de har service på disse skjermene)

Fikk byttet skjermen i en splitt ny av samme type.

Den andre skjermen har seriøse problemer med instillinger, hør på dette:

Vil ikke alltid slå seg av ved PC off. Må stille inn skjermen for hver gang jeg slår på. Må faktisk stille inn skjermen for hvert program. Kan plutselig skifte mellom alt for mør/alt for lys. Blir plutselig grønn. Bilde er helt på bærtur (bildet er focusert som en S utenfor skjermen. OSV OSV.

Det må være noe seriøst galt med kvaliteten på denne skjermen, venter nå på min tredje skjerm :(

Dette er ikke ment som pes mot PS, de har gitt meg topp service hele veien, Infocare fortjener også lævebær. Jeg har ikke erfaringer med andre Huyndai skjermer heller, så skal ikke si det er merket.

Men hvor stor er sjangs er det for at to splitt nye skjermer er på trynet?

Jeg har min gamle Hansol skjerm å sammenligne med, jeg er virkelig ikke fornøyd med denne Huyndai skjermen.

Hansol skjermen min har faktisk skarpere bilde og mindre støy.

Håper jeg en gang får en som virker :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Hyundai P910+

Har ingenting å si på den skjermen! Fikk hva jeg betalte for..

Overlever og vel så det...

Husk å inistalere skjermdriverene og, kan være enkelt å bare velge Plug&Play/Standard skjerm drivere.. men! :/

*overtrøtt*

Lenke til kommentar

Hva med denne +en? er det en dyrere mer hårete versjon?

Karnskje jeg skal prøve å få bytta i en sånn en.

Har ikke stor tiltro til at den tredje skjermen skal være topp.

Takk for svarene, intr. å høre flere synspungter.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Hyundai ImageQuest Q910 fra PSDATA. Tilbudet til 1980,- NOk elns.

Trodde ikke det var + men whatever. Har ikke hatt noen problemer med skjermen.

Men siden det er en billig skjerm, så får man det man betaler for.

1. Skjermen er ikke FLAT, det er bare en flatt glass på utsiden. Det er ikke snakk om mye kromning på skjermen. Men syntes det er dårlig av Hyundai.

2. Ved mørke bilder osv, ser det ut som det skulle stå en høytaler ved siden av skjermen. (bølger osv).

Men i bruk type i XP eller spill av alle slag, er skjermen helt grei.

Kjører 1600 X 1200 i 85 Hz og det funker supert.

.exe

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min q910 i 3 uker og har bare gode erfaringer så langt. Fått mye skryt av skjermen av folk som har vært på besøk. Synes det er en meget god skjerm til den prisen, det er tross alt ikke så mange skjermer som finnes til en lavere pris.

Lenke til kommentar

Har også Hyundai Image Quest P910+ og er storfornøyd! 1600x1200 @ 85hz.. Alle som kommer innom kommenterer hvor bra skjermen er og er også selv veldig fornøyd. Har ingen problemer med instillinger og syns det er en meget god skjerm til den prisen! 1695kr på psdata såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Ja men, ærlig talt jeg sitter her med en gammel Hansol skjerm som ligger i samme pris klasse. Den er noen år eldra da, men bildet er skarpere, støyen er lavere. Jeg ser jo hva jeg ser. Trodde jeg satt med en dårlig skjerm, men i forhold til denne Huyndai skjermen er den bedre. Klart bildet er mer buet, og frakken til Huyndai er mer tiltalende. Får håpe jeg blir like fornøyd som dere, når den tredje skjermen dukker opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har Huyndai Q910+ fra PS, men har ikke hatt noen problemer med den. Den kan faktisk kjøre høyere Hz enn oppgitt på alle oppløsninger... Men det er altså + versjonen, ikke identisk med din..

Jeg har begge disse skjermene, + utgaven er jeg kanon fornøyd med, det var derfor jeg tok sjansen på 910'en. Regna med den var av samme ulla, men ble meget skuffet. Blir å heve dette kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...