sttrons Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sammle sammen akam folkene i sør på mest muli egnet sted. finne en plass\rute hvor det muligens er noe å ta bilder av. utveksle erfaringer og kunskaper =) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hadde vært fett ja! Har ikke så mye utstyr at det er no å skryte av, men skulle nok fått til noe brukbart Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hvis det legges i kristiansandsområdet er jeg bænkers. Endret 4. oktober 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 tenkt kr.sands området ja. er liksom midt i mellom lindesnes og arendal. så blir det like langt fra alle kanter Følg med Fotoaktivitet forumet, så kommer det sikkert snart noe der Lenke til kommentar
martingee Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er også veldig nybegynner og har ikke noe særlig med utstyr utenom hus og 1stk objektiv. Men jeg er down hvis det blir i KrSand! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) * Alder? 30 * Hvor i Agder? Arendal * Kamera? Nikon D50, D700 blir bestillt i løpet av kort tid * Hvor lenge har du knipset? 4år * Hvorfor fotografering? Vet egentlig ikke, moro å "lage" noe sjøl. (Jeg bruker svææært lite pc-redigering, jeg gjør som regel redigeringen hardwaremessig når jeg tar bildet hehe * Hvilket utstyr og andre kamera har du? Foto: Nikon D50, Nikon F65 Nissin DI622 blitz Lumiquest promax mini softbox m/strap Nikon AF-S DX Nikkor 18-55mm Nikon AF Nikkor 50mm 1,4 Nikon AF Nikkor 28-100mm Sigma DG Macro 70mm 2,8 Sigma DC 55-200mm Hoya UV filter Hoya CP filter Hoya Warm filter B+W Redhancerfilter Lowepro sd-kortboks for 8 brikker 4x Sandisk 2gig brikker HP photosmart R727 kompaktkamera Film: Canon XM2 3CCD (med, hold dere fast, hele 1,7mpix innebygget kamera) Canon VL-10 lys 3 stk Canon batterier Diverse: Lykt Kniv Rensevæske for linser Er forøvrig med på en walk jeg om det blir noe av ? Ekke så farlig for min del hvor det blir i Agder siden jeg likevel har bil. Endret 16. oktober 2009 av Techpoint Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Blir det noe fototreff eller? Kom igjen! Jeg og en kompis er ihvertfall med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Blir det noe fototreff eller? Kom igjen! Jeg og en kompis er ihvertfall med. Foreslår at du legger frem et forslag til tid og sted; så ser du hvor mange som kommer. Tom Lenke til kommentar
Labov Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Alder: 33 Hvor i Agder?: Flekkefjord Kamera: Nikon D40 Hvor lenge har du knipset?: 2 år Hvorfor fotografering?: Mja si det. Så et par dokumentarer om gamle fotografer for noen år siden, og kjøpte kamera etter det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Blir det noe fototreff eller? Kom igjen! Jeg og en kompis er ihvertfall med. Foreslår at du legger frem et forslag til tid og sted; så ser du hvor mange som kommer. Tom Jeg tenkte at enten trådstarter eller noen andre legger ut noe kanskje i Kristiansand, siden jeg ikke er så kjent i Kristiansand. Tror ikke det er så stor interesse for å ha det i Grimstad. Med andre ord: jeg vil ikke være verten. Så det hadde vært kult om noen som kanskje hadde erfaring med fototreff gjør det? Lenke til kommentar
Dorg76 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 * Alder: 33 * Hvor i Agder: Mandal * Kamera D80 * Hvor lenge har du knipset: ca 3år * Hvorfor fotografering: Eneste hobby som lett kombineres med kone, barn og fravær av fritid. * Hvilket utstyr og andre kamera har du: Tamron 90mm 2.8, Nikkor 50mm 1.8, SB600 Lenke til kommentar
martingee Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Men hvordan skal dette fototreffet arrangeres? Skal det leies et lokale eller tenker folk at vi skal møtes hjemme hos en av dere? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Men hvordan skal dette fototreffet arrangeres? Skal det leies et lokale eller tenker folk at vi skal møtes hjemme hos en av dere? Jeg tenkte sånn at vi kunne møtes på en cafè, gå ut og ta bilder og så møtes igjen ved cafèen... ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Men hvordan skal dette fototreffet arrangeres? Skal det leies et lokale eller tenker folk at vi skal møtes hjemme hos en av dere? Jeg tenkte sånn at vi kunne møtes på en cafè, gå ut og ta bilder og så møtes igjen ved cafèen... ? +1 Lenke til kommentar
dags Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 * Alder: 40 * Hvor i Agder?: Grimstad, men bor i Bergen * Kamera?: DSLR og kompakt; Olympus og Nikon * Hvor lenge har du knipset?: ca. 25 år +/-... * Hvorfor fotografering?: En hyggelig hobby, finner det viktig å dokumentere samtiden. Noen konkurranser, liker å reise, ta vare på minner. * Hvilket utstyr og andre kamera har du?: Olympus E-30 med ZD 12-60swd, ZD 11-22 og ZD 50-200, E-20, C-5050, C-3070, C-2, Nikon P6000 og Sanyo Xacti (Water proof), diverse stativ fra Manfrotto og kamerabagger fra NationalGeographic. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tenkte sånn at vi kunne møtes på en cafè, gå ut og ta bilder og så møtes igjen ved cafèen... ? Høres ut som en plan. Så kan vi diskutere bildene vi har tatt l8r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå