Saykin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er en speilreflekskamera på tilbud hos Coop Obs! til 2390kr, det er en 6MP kamera fra Nikon. link til kundeavisen dems: http://kundeaviser.inkognito.no/aviser/obs...jord/index2.htm du finner den på side 9, det er min kjære søster som er intressert, men jeg har ingen anelse om speilreflekskameraer. Så er det noen som har dette kameraet eller vet noe mer om den? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Det er bra saker, ikke så mye mer å si om det. For 2300 er det et meget bra kjøp. Her er en kar som har skrevet noen ord om det, uten å bli for avansert... http://www.kenrockwell.com/nikon/d40.htm Endret 16. juni 2008 av ragamuffin Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dersom det ikke allerede er utsolgt er det bare å slå til. Kunne være interessant for folk her å få beskjed også dersom det fremdeles er i butikkene. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 det skal være et bra kamera det! men det viktigste med speilrefleks er hvordan det ligger i hendene, så vil anbefale å dra i en fotoforettning å prøve litt forskjellig, hvis D40 faller i smak kan man jo bare kjøpe det på OBS etterpå. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er laaange vente lister hos de fleste coop butikker på dette kamera nå. Absolutt det beste kjøpet av dslr i dag! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg var ute den første dagen for å kjøpe det, men fikk beskjed om at det var utsolgt. Kom tilbake dagen etterpå og da fikk jeg skrevet meg på venteliste. Så nå har jeg hatt kameraet siden fredag Lenke til kommentar
Loko Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som har erfaring til hvordan Coop obs håndterer garanti/reklamasjonssaker på elektronikk? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som har erfaring til hvordan Coop obs håndterer garanti/reklamasjonssaker på elektronikk? Er vel som alle andre store konsumselgere. Kommer vel litt an på skade/feil. Noen ganger så bytter dem vare andre ganger så får du penger tilbake eller tilgodelapp,men det kan også hende dem sender til reprasjon avhengig av verdi på varen. Er ihvertfall veldig viktig å ta vare på kvitteringen,uten den så kommer du ingen vei. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Noen som har erfaring til hvordan Coop obs håndterer garanti/reklamasjonssaker på elektronikk? I samme skranke som salgsdesken, men de ordna nå opp når samboers billige cd-spiller tok kvelden etter noen måneder . Vil de som har reservert D40 få det da? Hvor seint kan man komme og reservere? Endret 17. juni 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg lurer også på det Alastor sier. Noen som vet om de har det inne på Obs! Rudshøgda? Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det som er det sørgelige i norge er at vi ikke har samme lov som i Danmark. ....... Sier ikke mere. Provosert over prisene. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det som er det sørgelige i norge er at vi ikke har samme lov som i Danmark. ....... Sier ikke mere. Provosert over prisene. ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå